Gå til innhold

Sms løsning for serverutleie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fundert litt, har lite kjenskap til linux, men er det vanskeligt og lage et script som gjør at en kan leie ut spillservere gjennom sms?

Jeg vet ikke om det er noen her som har noe peiling på dette men hadde vert fint og få et simpelt svar. kansje noen som har prøv dette eller lignende...

Jeg vet at dette må gjennom noen som eier et slikt sms system, det er ikke noe problem... Men selveste scriptet som må in på min(e) server(e), eller at det kansje er det ferdiglaget slike systemer for slikt som man kansje må bare endre litt på eller lignende..

Mh

Gugg.

Endret av GuggenJR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel flere spillportaler som tilbyr å betale for leie av spillservere med SMS som betaling; f.eks. www.catchgamer.no

Etter min kjennskap til systemene rundt dette er det gjort egne programmeringsjobber og ikke noe ferdige script er brukt. Dette for at det skal være en 100% tilpasning til egne systemer, backend, frontend, mot ulike typer spill (krever ofte ekstra programmeringsjobb og spesiell kunnskap til oppsettet av den spesifikke spillservern), mot leverandør av SMS-gateway mm. Det er ikke en liten og rask jobb å få til.

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...