Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Det var tilkobling av 2 strømkabler ja! Hei! Har bygget en ny pc men når jeg starter pc så kommer det ikke noe bilde. På skjermen står det bare og blinker "Analog/digital". Men det kommer ikke noe bilde. Mulig problem: Må skjermkortet ha 2 strømkabler montert? Det er 2 kontakter ved siden av hverandre, jeg har testet en og en men ikke begge samtidig. Ram´en lyser grønt og rødt, skal den det? Bak på skjermkortet lyser det ett rødt lys, er det riktig? Utstyr: Skjermkort: Gainward GeForce GTX 280 1GB Hovedkort: Gigabyte Ga-Ma790x-ds4 Strøm: Corsair 1000 w RAM: Crucial DDR2 BallistiX Tracer Pc8500 2048 MB Skjerm: Samsung 19" Syncmaster 953BW Prossesor: AMD Athlon 64 X2 6000+ Veldig takknemlig for svar! Endret 14. august 2008 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hva med å lese manualen, eller bare prøve to strømkontakter?Holder en knapp på dette.http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-280-review-test/4"A tad unexpected is to see that this card needs both a 6-pin and 8-pin power connector to get enough juice. " Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hva med å lese manualen, eller bare prøve to strømkontakter?Holder en knapp på dette. http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-280-review-test/4 "A tad unexpected is to see that this card needs both a 6-pin and 8-pin power connector to get enough juice. " Hva med å lese innlegget før du svarer. Saken er løst over ett kvarter før du skrev innlegget ditt:) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har du ikke hørt? Det er ofte en gjennomgående greie på forum at folk ikke leser innlegg skikkelig. (Og jo da, jeg har selv falt i den fella før ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå