Vegard_Haug Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Da og nå. Se videoen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dette så fantastisk deilig ut. Både det på PSN og det som kommer i butikken! Håper det ikke skuffer! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 jeg vet ikke noe om dette spillet, bare så det er sakt: først så det ut som et uber bra retro-style spill som rockman9, så så jeg at det fikk bra grafikk og da så det... vel, helt likt ut=Þ men så ble det 3d og så ut som en crapfest...=\ hvorfor teaser de med wickedly awesome 2d platforming når selve spillet suger så fælt=Þ? er det 2 modes? eller..? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 har spillt det litt og har ikke sett noe til 3rd person-greia. Har også bladd igjennom en del screenshots på spillets hjemmesiden, men er kun 2d. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det finnes jo to forskjellige verjsoner, da. Én som kommer til PSN/XLive (denne som kom idag/igår), og én versjon som kommer til PC, X360 og PS3. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Håper 3D-versjonen blir like spillbar som den så ut, virker meget lovende Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 først så det ut som et uber bra retro-style spill som rockman9, så så jeg at det fikk bra grafikk og da så det... vel, helt likt ut=Þ men så ble det 3d og så ut som en crapfest...=\ hvorfor teaser de med wickedly awesome 2d platforming når selve spillet suger så fælt=Þ? er det 2 modes? eller..? Altså; det første klippet er fra det originale Bionic Commando for Nintendo NES - de viser det for å få frem poenget med progressjon i spillserien. Du får ikke spilt den første delen i det nye Bionic Commando med mindre de inkluderer det som et easteregg Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 vel, var bare første og andre del som virket noe tess=\ Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Elsket bionic commando når jeg var liten pjokk, men begynner å irritere meg over at de lager oppfølgere til ALT. Hvor er de originale ideene? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 først så det ut som et uber bra retro-style spill som rockman9, så så jeg at det fikk bra grafikk og da så det... vel, helt likt ut=Þ men så ble det 3d og så ut som en crapfest...=\ hvorfor teaser de med wickedly awesome 2d platforming når selve spillet suger så fælt=Þ? er det 2 modes? eller..? Altså; det første klippet er fra det originale Bionic Commando for Nintendo NES - de viser det for å få frem poenget med progressjon i spillserien. Du får ikke spilt den første delen i det nye Bionic Commando med mindre de inkluderer det som et easteregg Hva er greia med ett nytt Bionic Command i 2D og ett nytt i 3D? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) først så det ut som et uber bra retro-style spill som rockman9, så så jeg at det fikk bra grafikk og da så det... vel, helt likt ut=Þ men så ble det 3d og så ut som en crapfest...=\ hvorfor teaser de med wickedly awesome 2d platforming når selve spillet suger så fælt=Þ? er det 2 modes? eller..? Altså; det første klippet er fra det originale Bionic Commando for Nintendo NES - de viser det for å få frem poenget med progressjon i spillserien. Du får ikke spilt den første delen i det nye Bionic Commando med mindre de inkluderer det som et easteregg Hva er greia med ett nytt Bionic Command i 2D og ett nytt i 3D? Bionic Commando Rearmed er en remake av det gode gamle Nes spillet. 3D verisonen det går reklame for er et kommende nytt BC spill. Endret 23. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg