Gå til innhold

BK: "Tre små kinesere"

Blakvist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier ikke at man må være proff for å legge ut bildene sine her på forumet, men dette ble etter min smak hakket for hobby/amatør. Ser ikke noe annet mål med bildet enn å vise frem disse fuglene, og da blir det helt feil for meg. Fotografering er en kunst; det er ikke bare motivet man skal tenke på, det må også se fint ut.

Lenke til kommentar

Det ble nok ikke så teknisk bra, så der er jeg enig med Mimir, men nå har jo tårnsvaler ofte en tendens til å plassere redene sine i nettopp slike håpløse tilfeller. Medmindre man har stige og stillas så er det vel vanskelig å få en veldig mye bedre komposisjon. Men artig er det.

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva jeg ser bare så det er sakt :)

tre fugler hvor en av dem er begravet?

Jeg skal ikke si noe om teknikken, noen ganger er det bedre å få tatt bildet enn å vente til øyeblikket er borte. (eller det å aldri få bildet)

Dette er bra som Dokumentasjon, kanskje ikke kunst (har sett værre kunst tho) men jeg skjønner hvorfor du vill beholde det :)

Snap ON!

Lenke til kommentar

Enig med Mr. Olsen, men som PM også la til; det var et ganske morsomt bilde.

Eksponeringen burde vært litt bedre og kanskje litt klarere farger. Fargene kan i alle fall fikses på for eks. i PS eller hva program du bruker.

Ellers enig med jimdir;

noen ganger er det bedre å få tatt bildet enn å vente til øyeblikket er borte. (eller det å aldri få bildet)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...