Vice Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Brukte min B2K i ett pår år før knappene begynte å dø ut. Var helt overlegen i forhold til alle optiske mus jeg har prøvd hittil, inkludert den jeg har nå MX500. Ble litt sur da det hadde stått at "XP drivere kommer snart" på web-siten i ett år!!, så jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å kjøpe den nye versjonen nå....merket også forskjell B2K musene seg imellom. En kompis hadde en B2K mus men den hadde steinharde knapper/scrollwheel i forhold til min. Nei det hadde vært fint om det hadde kommet en skikkelig optiskmus ja. 800dpi er jo steinaldernivå i forhold til B2K (for ikke å snakke om B2,5K!!) Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Hvorfor skriver folk om razor ballmus... det var før det! Denne er da Optisk med 2500dpi! det er da sykt, siden ie3.0= 400dpi, mx300/500/700 = 800 Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 psilocybe .... har du noensinne eiet en Boomslang ? jepp. hadde den i en måned før den begynte å skrangle.. fikk heldigvis solgt den til en fyr som hadde to andre bs2k-mus, og trengte enda en til reservedeler. heter forresten "eid" Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvorfor skriver folk om razor ballmus... det var før det! Denne er da Optisk med 2500dpi! det er da sykt, siden ie3.0= 400dpi, mx300/500/700 = 800 Hvor får du det at den er optisk fra? Musa har kule som blir registrert av en optisk sensor. Så det er en opto-mekanisk mus, eller hvordan man nå sier det. Ser du nærmere på bildene som er lagt ut så ser du at det er en kule. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Razor 2500 er ikke en optisk mus men en ballmus som ballen leses av optisk. Kommer nok ikke å kjøpe den. Flere feil og driver problemer har jeg aldri hatt så mye som med Razor. Og den koster altfor mye. Mx500 er bedre og billigere. Finishen er ikke noe å forakte på MX500 heller Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 For det første... snakk korrekt, skriv korrekt, osv. Det heter veldig, ikke veldi. Å skal kun før infinitiv. Men det er ikke alltid den skal det. Hvis man har to verb etter hverandre, som for eksempel i dette tilfellet: han dro på lan for å spille data og chille med vennene sine. nemlig, ikke nemmelig. Over til musedebatten. Har brukt mange forskjellige muser, og noen er bedre enn andre (doh!). Noe ikke mange tenker på her er oppdateringsfrekvensen i musen. Man ser derimot kun på dpi. Frekvensen har også mye å si. Selv om en I.e. 3.0 bare har 400dpi betyr ikke det at den er upresis, oppdateringsfrekvensen er på hele 6000Hz. Nå skal det selvfølgelig nevnes at MX500 har 700dpi og 8000Hz, men jeg er ikke sikker på om noen vil merke noen særlig forskjell fra i.e 3.0 til mx500. Mine to cents... (som de sier i Amerika). Krig ohoi! -DW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har brukt mange forskjellige muser... Det heter ikke muser men mus En mus, flere mus. Ikke noe muser Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg skjønner jo ikke helt det nøyaktighets jaget.. USB har jo ikke i nærheten av samplinger i sekundet og PS2 har noen flere enn USB. En vanlig oppløsning på 1024x768 gir jo ikke alverdens punkter man kan bevege seg på. Hvor mye hjelper en 2500dpi mus når man har fullt innzoomet en AWM. er ikke akurat musen som begrenser der.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 uansett er det udigg å spille spill med mere en 1024x graffik 1024 og AA er tingen dessuten skall man ikke ha 999 i sens på spill som feks cs heller da :] ms i.e 3,0 er i hvertfall et bra kjøp om ikke best Btw. jeg likte egentlig boombslang formen jeg hadde en bs 1k men den ble herpa etter noen uker og ble umulig å spille meg : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå