Gå til innhold

Hvem kommer til og kjøpe Mystify Razer Boomslang 2500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til å kjøpe Boomslang. Den er for liten og ikke noe behagelig for meg å spille med, Også er det kule mus. Og den krever MYE vedlikehold som alle andre Boomslang muser. :p

Ney, det er optisk som teller. Lag heller en skikkelig god optisk spillemus så skal jeg vurdere å bytte ut den diggbare Intelli Mouse Explorer musa mi som sitter som støpt i hånda mi. :D

Lenke til kommentar

Har hatt en del problem med musa her 8)

Kjøpte først ei vanlig skrell logitech optical, icematn ville ikke ha den.

Deretter ei dual optic, kjempemus, men jeg er venstrehendt :evil:

Ms intelli 3.0 samme prob som over :wink:

Til slutt falt valget på mx300 som er den desidert følsomme og beste musa jeg har hatt ever. Danker ut både dual optical samt ms ie 3.0

Eneste som mangler er at kjappa bravida klarer å koble opp dsl'n min som er bestilt fra bluecom.(Håper de klarer å dra seg hjem til meg i morgen) :grumpy:

Lenke til kommentar

Noen tanker ang Boomslang.

Har hatt Boomslang 2000. Ser ikke ut som om de har gjort store forandringer. Byttet Boomslangen ut i en Logitech Dual Optical først.. hadde den en stund før jeg kjøpte Logitech MX500. Sistnevnte er jeg mest fornøyd med. Eneste jeg savner fra Boomslangen er muligheten til å justere følsomheten til musen i real-time.. altså mens man spiller. Ellers er den ikke å anbefale folk som røyker ved pcen... da blir den fort upresis, og trenger hyppige rensinger.

Ellers har den et litt spesielt grep.. trengte lang tid å venne meg til den. Trengte mindre tid da jeg gikk tilbake til konvensjonell mus. Brukte boomslangen på Icemat. Måten jeg brukte musen på gjorda at jeg ustanselig fikk hylelyder. De kom fra fremre venstre kant av musen idet jeg løftet musen mens jeg flyttet den. kviiiiiiiiiiiiiiiiiiin kviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin... irriterende.

Men musen er god når man blir vant til den.

Lenke til kommentar

:lol:  :lol:  Fælt så prippen du va da ,har det så veldi mye og si om man skriver og eller å

ja, det har det. det ene ordet er feil, det andre er riktig.

Og boomslang er en overlegen fps spillemus hvis jeg ikke tar helt feil  :wink:

du tar feil. boomslang er en råtten mus. dårlig design/ergonomi, dårlig knappe-plassering, dårlige drivere, og stappfull av produksjonsfeil.

Lenke til kommentar

Har eid en del jeg også, de er bra om de fungerer, men de er ikke bra for kjappe bevegelser pga det er en kule/ballmus og de har vanlig gummi, slik som blir kvalm etter noen heftige runder med Q3 eller din favoritt FPS...

Og jeg hadde 2, begge hadde sin gode del med feil. FIkk en 1k-modell da jeg meldte ifra om min dårlige 2k...

Så supporten var god, produktet var det verre med...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Det morsomme med det hele er at Razer var den musa jeg ble god i spill med. Den er egentlig bra, men det er så mange irriterende feil og fordeler med optisk overfor en ballmus av dens kaliber, at man heller velger lavere nøyaktighet for å slippe å brekke hånda si av irritasjon (pulten fikk virkelig gjennomgå når den hang seg opp, har fortsatt noen arr etter treflis!)

Men, jeg savner faktisk min 2k og 1k... ;(

Jeg gjør vel det samme igjen, av rein idioti og nostalgifølelser - kjøper den nye Boomslang tvert den kommer...

Skal prøve å unngå fristelsen, men det blir hardt...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
aner ikke hva det er, men det heter å kjøpe

:lol::lol: Fælt så prippen du va da ,har det så veldi mye og si om man skriver og eller å

Og boomslang er en overlegen fps spillemus hvis jeg ikke tar helt feil :wink:

Det heter veldiG ikke veldi. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...