Gå til innhold

frakte vannkjølte systemer....

Anbefalte innlegg

Er til slutt ferdig med vannkjølinga mi, som jeg personlig ble ekstremt godt fornøyd med. Radiatoren fikk jeg gratis av en bekjent, slanger osv kosta ikke mye på biltema, pumpa betaler ikke jeg, vanntanken er lagd i plexi som jeg fikk, vifter til radiator er noen eldre papst modeller og kjøleblokka ble fin nok den. Har ikke fiksa noe feste til blokka og den ble ikke like avansert som jeg håpa på(men den burde minst være på høyde med Dangerdens's maze sak), men pytt sann dette er mitt første forsøk på å lage vannkjøling.

Vel vel, nå skal jeg ivertfall gi dette bort(har fortsatt vannskrekk;)) og i den forbindelsen fikk jeg et godt spørsmål. Hvordan er det med frakt av vannkjølte PC-er? Tar folk ut vannet eller lar dem det bare være i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del har jeg ingen problemer med å frakte min vannkjølte rundt omkring, selv om de ikke skjer så ofte!

Systemet er luft / vanntett, og tar derfor ikke skade av at maskinen legges på siden. Men jeg liker helst å ha den stående oppreist :smile:

Som et eksperiment snudde jeg den nesten opp-ned, for å slippe luften i plexi-tanken opp til vannblokkene. Ingen problemer, få sekunder etter oppstart var vannet på plass der det hører hjemme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...