Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja altsa, xboxen min begynte å fryse nå for litt siden, da jeg spilte Bee Movie Game, prøvde også The darkness og da frøys den da også, hva skal jeg gjøre? Jeg må vell ikke sende den inn til microsoft? Med fryse mener jeg at bildet blir stillet, kan ikke trykke på noe. Takker for svar Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg ville iallefall ringt til MS support og hørt hva du skal gjøre. Høres ut som om den må på service. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Etter å ha hatt den avskrudd i 30 min, så funka det bra igjen, det var nok falsk alarm. Takk for svar:) Lenke til kommentar
041204 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Etter å ha hatt den avskrudd i 30 min, så funka det bra igjen, det var nok falsk alarm. Takk for svar:) At bildet fryser på Xbox 360 kan være symptomer på at den kan få RRoD. Jeg ville vært ekstra forsiktig med hvordan man behandler den om jeg var deg. Lenke til kommentar
S.Hafsmo Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 sånn begynte min og. en måned så var den ubrukelig og måtte sendes inn. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har akkurat det samme problemet. Jeg lurer på om det er en softwareoppdatering som kan ha forårsaket dette. Trodde nye Xbox elites skulle være tilnærmet failsafe. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg fikk også dette problemet, med at den begynte å fryse. Etter et par dager fikk jeg RRoD. Tok towel-trick'et på den, og det hjalp et par ukers tid, men nå er den helt død Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg fikk også dette problemet, med at den begynte å fryse.Etter et par dager fikk jeg RRoD. Tok towel-trick'et på den, og det hjalp et par ukers tid, men nå er den helt død Kanskje du burde prøve ei dyne i steden for? Om den fryser, så.. Ok, dårlig spøk. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Samme skjedde med meg bare noen dager før jeg fikk RROD Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kanskje du burde prøve ei dyne i steden for? Om den fryser, så.. Ok, dårlig spøk. Word! Artig overskrift Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du kan jo prøve å kvitte cachen. Det hjalp for meg i spill som Ninja Gaiden 2 (hvor en bug tidvis hindrer deg fra å fortsette om du har patchet det) og Oblivion (som blir sørpe tregt etter å ha spilt en god stund). NB! Dette vil slette patchene dine. Gå til dashbordet og gå til system-siden. Der går du inn på "memory", og trykker følgende på spaken: Y - X - X - LB - RB - X - X. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hadde også samme problemet, men som regel kom der en beskjed om at jeg måtte sjekke disken for skraper. Etter lang stund med dette ble jeg drita lei og la xbox 360 flat istedet for å ha den ståendes, og etter dette har jeg ikke fått meldingen mer. Men det kan virke som om dette ikke er helt det samme problemet som du hadde. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Sendte akkurat inn mine to 360'er til MS nå (begge med RROD), og begge to startet med de symptomene du beskriver. Først henger det seg til tider, og så med kortere og kortere intervaller. Bare kjør den helt til du får rrod (noe som sannsynligvis vil skje som om den fryser ofte), så er MS veldig behjelpelige, og betaler frakt (dør til dør). Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 har aldri hatt RROD, men maskinen min riper noen ganger opp spilla mine + at den fryser ofte i Just cause :S Håper jeg ikke får den helvetes ringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå