Gå til innhold

Xboxen har begynt og fryse!

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Ja altsa, xboxen min begynte å fryse nå for litt siden, da jeg spilte Bee Movie Game, prøvde også The darkness og da frøys den da også, hva skal jeg gjøre? Jeg må vell ikke sende den inn til microsoft?

Med fryse mener jeg at bildet blir stillet, kan ikke trykke på noe.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha hatt den avskrudd i 30 min, så funka det bra igjen, det var nok falsk alarm.

Takk for svar:)

At bildet fryser på Xbox 360 kan være symptomer på at den kan få RRoD. Jeg ville vært ekstra forsiktig med hvordan man behandler den om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å kvitte cachen. Det hjalp for meg i spill som Ninja Gaiden 2 (hvor en bug tidvis hindrer deg fra å fortsette om du har patchet det) og Oblivion (som blir sørpe tregt etter å ha spilt en god stund).

NB! Dette vil slette patchene dine.

Gå til dashbordet og gå til system-siden. Der går du inn på "memory", og trykker følgende på spaken: Y - X - X - LB - RB - X - X.

Lenke til kommentar

Hadde også samme problemet, men som regel kom der en beskjed om at jeg måtte sjekke disken for skraper. Etter lang stund med dette ble jeg drita lei og la xbox 360 flat istedet for å ha den ståendes, og etter dette har jeg ikke fått meldingen mer. Men det kan virke som om dette ikke er helt det samme problemet som du hadde.

Lenke til kommentar

Sendte akkurat inn mine to 360'er til MS nå (begge med RROD),

og begge to startet med de symptomene du beskriver. Først

henger det seg til tider, og så med kortere og kortere

intervaller. Bare kjør den helt til du får rrod (noe som

sannsynligvis vil skje som om den fryser ofte), så er

MS veldig behjelpelige, og betaler frakt (dør til dør).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...