Mrs.Riot Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Var på ferie 1 uke i Nord-Norge i sommer, mer nøyaktig Narvik. Satt i vinduet på rommet jeg sov på å tok dette bilde av innsjøen nedenfor Den Sovende Dronning, om det er noen som skjenner til det fjellet. Syns det ble en fin stemning over bilde. Kanskje litt mørkt og utydelig. f/7.1 eksponering: 1/100 sek ISO-100 brennvidde: 34 mm Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Ja det var fin stemning og fine farger, jeg "tok det ned" og lysnet og skjerpet det litt og rettet opp skjevheten på ca 4 grader. Synes det ble enda bedre da, bildet har potensiale. PS. Men du har fått med noen skjemmende ledninger i bildet som syntes enda bedre da........ RandiA Endret 14. august 2008 av RandiA Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg tror du ville fått mye mer ut av motivet (fjellet) om du hadde gått til et sted hvor du hadde fritt utsyn til det. En innramming av motivet kan være effektfullt, men her synes ikke jeg det fungerer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Enig med hu Randi Altså. Kunne med fordel gjort litt lysere. Fint bilde,med trærna som en form for ramme/demping av fjellet. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Takk for svar =) Var ganske vanskelig å finne en plass uten trær der oppe for å si det sånn. Veldig vilt voksende. Irriterte meg over den ledningen jeg også, men jeg var omringet av de omtrent. Ønsket selv også at bilde skulle vært en smule lysere. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvorfor gikk du ikke ut av rommet ditt, til vannkanten og tokk bilder fra den vinkelen. Det ahdde blitt mye bedre. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Takk for svar =) Var ganske vanskelig å finne en plass uten trær der oppe for å si det sånn. Veldig vilt voksende. Irriterte meg over den ledningen jeg også, men jeg var omringet av de omtrent. Ønsket selv også at bilde skulle vært en smule lysere. Derfor er fast følge i fotobagen en slik en: Jeg personelig forlater aldri huset uten <3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Rexinor noe sånt som dette Hentet fra DN.NO http://www.dn.no/klima/article1192367.ece?...l=article_title Endret 16. august 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Se på den utsikten! Aaaaah, det åpne landskap Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ifølge retningslinjer for bildekritikk er det ikke tillatt med linking av bilder i bildekritikken. Bilder skal legges til som vedlegg i forumet. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, men evt. kommentarer kan tas på PM. Rapporter gjerne dette innlegget når bildet er lagt til som vedlegg, så vil dette innlegget bli slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå