Gå til innhold

BK: Innsjø og trær

Mrs.Riot

Anbefalte innlegg

Var på ferie 1 uke i Nord-Norge i sommer, mer nøyaktig Narvik. Satt i vinduet på rommet jeg sov på å tok dette bilde av innsjøen nedenfor Den Sovende Dronning, om det er noen som skjenner til det fjellet. Syns det ble en fin stemning over bilde. Kanskje litt mørkt og utydelig.

2762680884_248b71a39e_b.jpg

f/7.1

eksponering: 1/100 sek

ISO-100

brennvidde: 34 mm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var fin stemning og fine farger, jeg "tok det ned" og lysnet og skjerpet det litt og rettet opp skjevheten på ca 4 grader. Synes det ble enda bedre da, bildet har potensiale.

PS. Men du har fått med noen skjemmende ledninger i bildet som syntes enda bedre da........

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Takk for svar =) Var ganske vanskelig å finne en plass uten trær der oppe for å si det sånn. Veldig vilt voksende. Irriterte meg over den ledningen jeg også, men jeg var omringet av de omtrent. Ønsket selv også at bilde skulle vært en smule lysere.

Lenke til kommentar
Takk for svar =) Var ganske vanskelig å finne en plass uten trær der oppe for å si det sånn. Veldig vilt voksende. Irriterte meg over den ledningen jeg også, men jeg var omringet av de omtrent. Ønsket selv også at bilde skulle vært en smule lysere.

Derfor er fast følge i fotobagen en slik en:

motorsag.jpg

Jeg personelig forlater aldri huset uten <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...