Andrull Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem Bare å skru ned grafikken til konsollers nivå det. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem Bare å skru ned grafikken til konsollers nivå det. Latterlig utsagn det der i hvertfall. Skrur du ned PC-spill på low, ser det ut som et pent last-gen spill, og medium på grafikkinnstillinger er heller ikke særlig lekkert. Selvfølgelig er PC-spill flottere enn konsollspill dersom man skrur opp alt av grafikk-innstillinger, men dette er ikke natt og dag forskjell. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Det er ikke noe latterlig utsagn nei. (det som kan regnes for altterlig er hvordan du tolket det) Jeg sa ingenting om at du skulle skru ned på medium eller low for den saks skyld. "konsollers nivå" er åpen for tolking, og om du mener low eller medium er "konsollers nivå" så får det være din mening. Har heller ikke sagt at det skal være stor forskjell. Med konsollers nivå så tenkte jeg på en rundt High på Crysis. Var vel heller Toman85 som kom med et latterlig utsagn, og innlegget var også direkte ment til han. Hvorfor sammenligne priser på hvor mye du må bruke for å kjøre Crysis på maks. Det er da klart at du må ut med litt ekstra om du vil kjøre på så høye grafikkinstillinger, og det kan ikke sammenlignes mot konsoller da grafikken er høyere. Skrur man ned på konsollers nivå (som i er bra nok det også) , så legger du lista på rundt high (og muligens noe på medium). SÅ kan man se på hva du må ut med for å kjøre på det grafikknivået. Et HD 4850 holder fint da. Samt en eldre Dual-core og 2GB RAM. Koster deg ikke store summen om man vil. Endret 17. august 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem Bare å skru ned grafikken til konsollers nivå det. Ja for jeg har så god pc , 360/PS3 eier min pc lett som faen Men skal sa om Crytek holder det dem lovte, trenger kun å punge ut 3200kr for å dra spillet på max , sa det i ett intervju forleden!! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Det kan jo hende de klarer å optimalisere det en del. Husk at 3200kr er for en PC uten ekstra funksjoner og kun for ytelse. Samt at det er priser for dagens maskinvare. Sammenlignet så er verdien på de essensielel delene i maskinen din kanskje verdt en 1000-1500kr Toman. (til tross for at de kostet 10K + (eller hva det var) for noen/et år siden) Endret 17. august 2008 av Andrull Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem Bare å skru ned grafikken til konsollers nivå det. Latterlig utsagn det der i hvertfall. Skrur du ned PC-spill på low, ser det ut som et pent last-gen spill, og medium på grafikkinnstillinger er heller ikke særlig lekkert. Selvfølgelig er PC-spill flottere enn konsollspill dersom man skrur opp alt av grafikk-innstillinger, men dette er ikke natt og dag forskjell. du må jo ha en jæ*** bra PC for å slå PS3 grafikken da Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem Bare å skru ned grafikken til konsollers nivå det. Latterlig utsagn det der i hvertfall. Skrur du ned PC-spill på low, ser det ut som et pent last-gen spill, og medium på grafikkinnstillinger er heller ikke særlig lekkert. Selvfølgelig er PC-spill flottere enn konsollspill dersom man skrur opp alt av grafikk-innstillinger, men dette er ikke natt og dag forskjell. du må jo ha en jæ*** bra PC for å slå PS3 grafikken da Det du sier der er nok en myte. Grafikken til PS3/ Xbox360 tilsvarer minst forrige generasjon PC-hardware. Per i dag får du MYE bedre skjermkort til PC for en rimelig penge enn hva som sitter i konsollene. Det samme gjelder CPU. Endret 17. august 2008 av lenny25 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 du må jo ha en jæ*** bra PC for å slå PS3 grafikken da Jfr. signatur. For øvrig gir jeg elegant blanke i hele Warhead - trenger vi virkelig en rehash av et spill som utelukkende handler om solstråler som skinner mellom bladene til veldig pene palmetrær? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem Bare å skru ned grafikken til konsollers nivå det. Latterlig utsagn det der i hvertfall. Skrur du ned PC-spill på low, ser det ut som et pent last-gen spill, og medium på grafikkinnstillinger er heller ikke særlig lekkert. Selvfølgelig er PC-spill flottere enn konsollspill dersom man skrur opp alt av grafikk-innstillinger, men dette er ikke natt og dag forskjell. du må jo ha en jæ*** bra PC for å slå PS3 grafikken da lol den var dagens hehe. kan ikke si at ps3 grafikken er noe å skryte av i forhold til pc. for 500 kr får man et like bra skjermkort til pc som skjermkortet i ps3. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har ikke faatt nederste delen av ryggtavla i gir enda og spilt Crysis. Boer jeg ha gjort det foer jeg spiller Warhead? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har ikke faatt nederste delen av ryggtavla i gir enda og spilt Crysis. Boer jeg ha gjort det foer jeg spiller Warhead? Spiller egentlig ingen rolle hvem du spiller først, de spillene er uavhengige av hverandre. Bare pass på at PCen din er bra nok Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 6850cpu, 4gb ram og 8800gt 512mb Skulle vel holde det vel? (uten aa gjoere dette til en traad om spekks) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 6850cpu, 4gb ram og 8800gt 512mbSkulle vel holde det vel? (uten aa gjoere dette til en traad om spekks) Skal holde fint det til ganske så høye innstillinger Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hurra! Crysis og Crysis Warhead har kommet på Steam. Nå kan du få begge spillene til den gode pris av 168kr per spill. Dette er ren fin pris synes jeg. Da skal jeg ikke piratkopiere likevel. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Steam for president. Om bare alle hadde forstått at Steam er veien å gå... Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Iflg. Steam og diverse tråder m.m. så skal dette spillet slippes 18.September. Iflg. min bok så er det nå 18.September...snart 19. faktisk. Når slippes dette? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er ute den. Ivertfall for nedlasting. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Crysis er ute på Steam, Warhead er tilgjengelig klokken 2 i natt. NB! Det kommer SecuROM med Steam. Den sjekker om du har det installert på flere PC-er. Ingen begrensing på hvor mange gang du kan installere det. Mer info her. Endret 18. september 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er ute den. Ivertfall for nedlasting. Jeg får ikke lastet ned... står bare (unreleased) på min... Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da var det ferdigspillt. Ble litt skuffet over at det bare var 7 missons Men flott spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg