Gå til innhold

Crysis Warhead med dato (PC)

Anbefalte innlegg

Er forsåvidt bra at systemkravene blir litt snillere på denne utgaven, håper ATI-ytelsen blir bedre. Det hadde også vært greit med koreanere som ikke tåler like mye som terminators denne gangen (utenom headshot måtte en jo tømme halve magasinet på en fyr av gangen).

vett! Utrolig mye de tåler.. Heldigvis tåler de ikke så mye som folka i ps2 spillet "Black".

hehe..

Bruker man lyddemper blir våpenkraften tilsynelatende kraftig redusert. Uten lyddemper er det nok med 5-6 skudd i kroppen for å kverke en koreansk soldat.

Ett skudd skal jo være nok. 1-2 skudd i hvertfall. Det er det med DAGENS våpen og dette er jo fra framtida.! Med mindre de har en super skuddsikker vest da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med skuddsikker drakt og 1 skudd i magen så er det ikke sikkert at du dør på stedet. (ellers er vel skuddsikker vest noe bortkastet hvis du dør på stedet med et pistolskudd i magen)

2 Skudd er det som trengs etter hva jeg husker når du får to fulltreffere i magen på Crysis. (som regel så treffer man armer og slikt også, og da blir det gjerne et skudd ekstra)

Virker ikke som en super-kraftig pistol heller...

Uansett, hvordan kan dette være spesielt urealistisk. Det er jo nesten så nærme virkeligheten som du kommer. Kan ikke være mange spill der du dør av kun 1 skudd i magen med pistol... Og i såfall så synes jeg det er for lite. Skal jo også være morro å spille.

Lenke til kommentar

De fleste pleide å dø med et par skudd med silenceren. Aldri såpass at du tenker, "han dør jo aldri"...

Eller, kanskje om jeg var på veldig lang distanse med silencer og var uheldig på hva jeg traff så kanskje jeg tenkte. "Søren ta, dø da man!. Men det var vel heller sjelden (og min egen skyld)

Lenke til kommentar
Så trailern i går, og ble litt skuffet over grafikken. Trodde de skulle ta et godt tak der med denne utgivelsen også. Men er jo et "must ha spill" så :) Gleder meg

Skuffet, hva slags monster pc har du?

For å si det sånn så kjørte jeg vel Crysis på fult når det kom og kjører den nye på fult også, med samme pc, så den holder vel mål :)

Men var skuffet fordi de ikke hadde advanca noe, alt så helt likt ut liksom, men det er jo så og si en expansion pack. Samme spillet bare på et annet sted

Endret av solaN -
Lenke til kommentar

Bare å kjøpe større og bedre skjerm det. :):p

I starten så kjørte Crysis maksimalt på en High med 8800 GTX. Selv med 17". De med SLi-oppsett osv.. hadde det ikke noe bedre for å si det sånn.

Men det har blitt en del bedre. Spesielt SLI-støtten har blitt voldsomt forbedret, samt den generelle ytelsen gikk litt opp for hver driver og patch.

Får se om ikke HD 4870X2 i CF gjør saken bedre, der 9800 GX2, HD 4870 og GTX 280 måtte si stopp. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jo, Crysis Warhead vil få bedre grafikk enn Crysis. Ikke så altfor mye, men de har forbedret ansiktsanimasjonene og detaljer i ansiktet. Det var også en annen ny teknologi de snakket om, som jeg ikke husker navnet på. Men så har de fokusert mest på å optimalisere motoren, slik at det ikke skal være like krevende som det første. Det ser jeg virkelig fram til, og jeg er spent om de har klart det også.

Jeg likte Crysis, og skal absolutt skaffe Crysis Warhead. Ble veldig overrasket over datoen, da jeg trodde det skulle komme mye seinere. Men for all del, veldig morsomt. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Vil Crysis Warhead få bedre grafikk enn første Crysis?

De snakka no om å få foto realistisk grafikk på warhead.. eller de sa: "den neste crysis". Vet ikke om det mentes om denne eller en evt. ny crysis. Men ser ikke ut som det blir den grafikken som de snakka om på denne... Men kommer crysis warhead på PS3???

Lenke til kommentar
Jeg likte Crysis, og skal absolutt skaffe Crysis Warhead. Ble veldig overrasket over datoen, da jeg trodde det skulle komme mye seinere. Men for all del, veldig morsomt. :)

ja, her med der :D

Såklart har de satt opp grafikken litt og småjusteringer, det er vel et krav, men trodde det skulle bli som spinexel sier, fotografikk. Hørte no snakk om det jeg også, men kanskje det kommer neste gang ;) Dette er jo som sagt bare en påbyggning av den forrige på et vis :)

Lenke til kommentar

ja, her med der :D

Såklart har de satt opp grafikken litt og småjusteringer, det er vel et krav, men trodde det skulle bli som spinexel sier, fotografikk. Hørte no snakk om det jeg også, men kanskje det kommer neste gang ;) Dette er jo som sagt bare en påbyggning av den forrige på et vis :)

jeg forsto det slik at det var crysis 2 som skulle få bedre grafikk, men ikke 100% sikker

må selv si jeg ble overasket over datoen, og da har jeg akkurat og fått ny pc'en min, så det passer bare enda bedre :new_woot:

Lenke til kommentar

Eller som Crytek sa "holder med en 3200kr" til en pc som drar dems nye spill på fulleste og fps langt over 30 ;). Dette kan ikke være sant, viss jeg skal få Crysis til å kjøre over 30fps på high må jeg ha minst en pc til 6000kr ;)

Da føler jeg ikke verdt å slenge meg på pc og kjøpe en ny bare pga det spillet, litt vel dyrt spill kan man si!

Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Eller som Crytek sa "holder med en 3200kr" til en pc som drar dems nye spill på fulleste og fps langt over 30 ;). Dette kan ikke være sant, viss jeg skal få Crysis til å kjøre over 30fps på high må jeg ha minst en pc til 6000kr ;)

Da føler jeg ikke verdt å slenge meg på pc og kjøpe en ny bare pga det spillet, litt vel dyrt spill kan man si!

Jeg trenger bare pc til msn, internett og andre ting, mens konsollene tar toppspillene akkurat som jeg vil ha dem :D

Om jeg husker rett så sa crytek at en pc til 800$ skulle dra crysis spillbart på high, ikke "fulleste". Og prisen i usa er litt annerledes enn her

Alle postene jeg har sett som du har skrevet handler om at konsoll er bedre enn pc, what gives?

Lenke til kommentar

Kunne ikke brydd meg mindre om når dette spillet kommer ut. Crysis lagga mye på min bærbare pc som kosta 10.000 for et halvt år siden. Spilte på medium og FPSen var vel aldri over 25 tipper jeg. Litt synd egentlig, for jeg kunne tenkt meg å spille gjennom enern, for å se om spillet er så "fantastisk" som noen sier...

Lenke til kommentar

Om man gjør et så elendig kjøp av PC som du har gjort (postet i andre tråder) kan man heller ikke forvente bedre. Tar man derimot vettet i bruk er det ikke vanskelig å få en meget kraftig PC til en billig penge.

Kunne ikke brydd meg mindre om når dette spillet kommer ut. Crysis lagga mye på min bærbare pc som kosta 10.000 for et halvt år siden. Spilte på medium og FPSen var vel aldri over 25 tipper jeg. Litt synd egentlig, for jeg kunne tenkt meg å spille gjennom enern, for å se om spillet er så "fantastisk" som noen sier...

Pris har ganske lite å si for ytelse. Kjøper man dårlige deler til blodpris får man dårlig ytelse. Og er den bærbare maskinen din egnet til spill i det hele datt? Post heller spesifikasjonene på den bærbare PCen din, du. :)

Lenke til kommentar

Pris har ganske lite å si for ytelse. Kjøper man dårlige deler til blodpris får man dårlig ytelse. Og er den bærbare maskinen din egnet til spill i det hele datt? Post heller spesifikasjonene på den bærbare PCen din, du. :)

Intel Core 2 Duo processor T7500 2,2 GHz

2 GB RAM

GeForce NVIDIA 8600M GT 512 MB RAM

En dritt-PC av dimensjoner egentlig...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...