Bjonski Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Denne hunden er av rase "Shetland sheepdog" og er egentlig sky for mennesker(fremmende etc). Denne hunden derimot er den mest selskapsyke hunden jeg noen gang har sett, hver gang det kommer noen på besøk så er han først til døra for å ta dem imot. MEN...... Han hater kamera. Hver gang er kamera blir pekt mot han så snur han hodet rundt og nekter å bli tatt bilde av. Jeg klarte å ta noen bilder av han mens vi var ute, her er ett; Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Et fint bilde, som ikke er unødvendig skarpt, og lyset og bakgrunn er ganske bra, men både crop og da også komposisjonen er ikke helt bra, og for meg som skyr hund som pesten (Hyper-allergiker) så er ikke dette så veldig interessant, men hunden er fin, og tror du kan få noe me bedre senere. Finn gode hundebilder å prøv å kopiere de. når du har gjort det så lærer du deg hva som er bra, og du kan utforske mer. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Takk. Hvordan synes du croppen burde vært? mulig å forbedre det nåværende bildet, eller er det noe som er _helt_ feil? Tips til gode hundebilder? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det blir litt trangt nå, så en videre crop hadde vært ønskelig, og nei beklager, har ikek tips til gode hundebilder... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Det har fine fargetoner og en ryddig bakgrunn, så som et hundeportrett er det greit nok. Dere er jo så glad i disse firbeinte kompisene deres, så det er nok enda bedre for andre hundegærninger. Selv kan jeg spare meg for slike bilder, men jeg har tatt hundeportretter selv. Sist gang for 18 år siden. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Takk Må jo være glad i et familiemedlem, for denne rakkeren er mer enn "bare" et dyr. Skal se om jeg klarer å gjøre noe med crop, som Mr. Olsen nevner. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvis du har mulighet og har tenkt til å trene mer med akkurat denne hunden - børst den gjerne før shooten En pelshund som Sheltie fortjener det. Halsbånd bør være av. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Ja, så det i etterkant at halsbåndet lagde et godt synlig skille. Får ikke gjort noe med crop, da dette faktisk bare er en resize. Endret 16. august 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå