Gå til innhold

BK: Gyllen hund

Bjonski

Anbefalte innlegg

Denne hunden er av rase "Shetland sheepdog" og er egentlig sky for mennesker(fremmende etc). Denne hunden derimot er den mest selskapsyke hunden jeg noen gang har sett, hver gang det kommer noen på besøk så er han først til døra for å ta dem imot.

MEN...... Han hater kamera. Hver gang er kamera blir pekt mot han så snur han hodet rundt og nekter å bli tatt bilde av.

Jeg klarte å ta noen bilder av han mens vi var ute, her er ett;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et fint bilde, som ikke er unødvendig skarpt, og lyset og bakgrunn er ganske bra, men både crop og da også komposisjonen er ikke helt bra, og for meg som skyr hund som pesten (Hyper-allergiker) så er ikke dette så veldig interessant, men hunden er fin, og tror du kan få noe me bedre senere. Finn gode hundebilder å prøv å kopiere de. når du har gjort det så lærer du deg hva som er bra, og du kan utforske mer.

Lenke til kommentar

Det har fine fargetoner og en ryddig bakgrunn, så som et hundeportrett er det greit nok. Dere er jo så glad i disse firbeinte kompisene deres, så det er nok enda bedre for andre hundegærninger. Selv kan jeg spare meg for slike bilder, men jeg har tatt hundeportretter selv. Sist gang for 18 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...