sinatra Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Legger ved et bilde for å illustrere litt av hva jeg mener På forhånd takk for all hjelp. Endret 11. mars 2011 av sinatra Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei! Ser ut til å ha noe med domene å gjøre. Da pleier brukerprofilene å ha navn på formen "brukernavn.domene", mens de til vanlig har bare heter "brukernavn. Bruker du et domene som heter "Artanis"? Hvis så, er det bare å logge deg på den lokale kontoen på maskinen for at ting skal bli som normalt igjen. Og det gjør du ved å velge lokal maskin i stedet for domene i innloggingsboksen. For du har vel ikke vanlig velkomstskjerm? Slik skal det se ut, hvis jeg har rett: ... og da velger du du altså noe med lokal maskin i listen over "Log on to". Er jeg inne på noe, eller er problemet mer intrikat enn som så? Mvh Vegard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Trenger ikke å ha noe med domenet å gjøre. Ved feil på kontoen blir det oppretten en ny konto med brukernavn.maskin navn. En liten måte å få tilbake dine data. 1. Opprett en ny konto somm er medlem av admingruppen. 2. Logg på den kontoen. 3. Kopier den kontoen som vises når du velger User Profiles. (se bilde), Til en midlertidig mappe. 4. Velg så å fjern den kontoen via delete account. 5. Gå tilbake til Doc&Settings mappen og se hva den mappen heter som er igjen. 6. (dette er jeg ikke sikker på om det virker) Rename den mappen. 7. Logg av og på med den gamle kontonavnet. 8. Om det ikke virket og du nå har samme mappenavn som tidligere på kontoen, så er det å gå tilbake til punkt 5 og manuelt kopier ut filene du skal ta vare på og slett mappen. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Trenger ikke å ha noe med domenet å gjøre. Ved feil på kontoen blir det oppretten en ny konto med brukernavn.maskin navn. Ok, det var jeg ikke klar over. Greit å vite, takk for infoen Det virker mer sannsynlig i alle fall, for hvis trådstarter hadde hatt et domene, så hadde han helt sikkert visst om det. Vegard Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 *: Var akkurat det jeg trengte. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå