levlex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Starhub Singapore omgår roaming med kontantkort som du legger oppå ditt ordinære SIM-kort. Les mer Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Rett og slett genialt! utenlandsprisene er jo skyhøye.. vist dette hadde vært i et land jeg reiser til så ville jeg garantert ha benyttet meg ev dette! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skal bli spennende så se hvor utbredt dette blir i diverse land fremover og hvor godt det fungerer. Er spesielt nysgjerrig med tanke på hvor billig man evt kan få datatrafikk på denne måten. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kjempelurt! Skal definitivt sjekke ut dette neste gang jeg er innom Singapore ja. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kjempebra! Dette håper jeg vi får se i flere land etterhvert, det slår garantert an hos mange! Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har jo fortsatt problemet med at du må betale for inngående samtale, og det er faktisk et problem da du ikke kan styre hvem som ringer til deg. Jeg bruker lokalt kontantkort når jeg er lenge på en plass i utlandet Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei! Dette fungerer vel på samme måte som desse DualSIM-løsningen,bare at ein slepper å klippe fysisk i korta? ;)Sjølv om eg aldri fekk løsningen til å fungere med min SE K800iv :/ Hei Bricks! Det er vel mulig i ein del telefoner å velge at kun ei gruppe skal kunne ringe deg.Betaler du får anrop som du ikkje tar når du er i utlandet? ---------------------------- Det er savner er ei oversikt (website) som samler informasjon om dei ulike landskontant abb.Slik at ein kan samanlikne opperatører før ein reiser,sjølv om ein sjølvsagt kun trenger info om sitt eige norske abb,for å finne ut om det lønner seg å skifte.Ein kan også sende ei melding enten på mobil eller via web til sine nærmaste ang. sitt midlertidige mobilnummer.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det høres spennede ut, men skulle likt å vite litt mer om den tekniske løsninger. Å ringe lokalt med kontantkortet, kunne motta meldinger og bli varslet om anrop på standardnummet samt ringe tilbake med Vyke kan bli en grei kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg