Gå til innhold

Tvkabel til min bærbare Acer Aspire 5602

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken TV har du?

Hvis du har flatskjerm med VGA inngang er det helt klart det beste, men hvis ikke så er det S-video som gjelder...

Hvilken kabel du kjøper er strengt tatt ikke så viktig, DENNE vil sikkert fungere helt fint hvis det er VGA det er snakk om...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kanskje skal vi vente på svaret på det vesentlige spørsmålet som ble stillt: "Hvilken TV har du?"

Hvis TV har VGA inngang så bruker du VGA kabel. Hvis ikke så har du bare S-Video / Kompositt, det tror jeg alle TV'er har inngang for. Men da blir bildet alfor dårlig for å bruke som dataskjerm, fungerer kun for å vise film og spill.

Lenke til kommentar

Kanskje skal vi vente på svaret på det vesentlige spørsmålet som ble stillt: "Hvilken TV har du?"

Hvis TV har VGA inngang så bruker du VGA kabel. Hvis ikke så har du bare S-Video / Kompositt, det tror jeg alle TV'er har inngang for. Men da blir bildet alfor dårlig for å bruke som dataskjerm, fungerer kun for å vise film og spill.

Har eit 50" flatskjerm.. viss det hadde vært ein vga-hdmi eller noko lignande hadde det vært oppen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...