Kvikksølv Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 I går kveld dro jeg ut stikkkontakter til Routern osv pga tordenvær, og senere på kvelden bestemte jeg meg for å se på litt 24 (altså noe som ikke trengte internett). Men det gikk ikke, så jeg reinstallerte Nvidia driverne og avinstallerte en kodekpakke. Men 24 funket fortsatt ikke. Så dreit jeg i det, og tenkte at jeg kunne rydde litt på PC'n. Kontrollpanel --> Utelse og Vedlikehold --> Frigi plass på harddisken. Men denne rakk jeg ikke å kjøre ferdig før jeg skulle legge meg, så jeg avbrøt den. Problemet merket jeg i dag tidlig. Nettet funket ikke, og Trend Micro hadde plutselig begynt å spørre om tillatelse til alle mulig programmer, samt at windows update hadde vist masse nytt å installere. Her et et bilde av hvordan det ser ut nå på 'Nettverkstilkoblinger' nå. Det virker som om en 'Lokal Tilkobling' har forsvunnet. Noen som vet hva som har forårsaket dette og hvordan jeg kan fikse det? All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har vel bare to valg, gjenopprette eller formatere og begynne på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå