Gå til innhold

Det at tråder fra mine innlegg må være postet i innen 2mnd for å fjernes

Anbefalte innlegg

Om dette er blitt diskutert tidligere og har en aktiv tråd så beklager jeg for denne tråden..

Til saken, jeg har mange store tråder i mine innlegg som oppdateres ofte, som jeg gjerne bare har postet ett eller to innlegg i for flere måneder siden. Disse ønsker jeg å fjerne fra mine innlegg, for at trådene jeg er interessert i skal bli litt synligere. Men det har seg altså slik at jeg må ha postet i tråden innen 2 måneder for at jeg kan kunne fjerne dem. Er jeg da altså nødt til å skrive noe helt unødvendig bare for å kunne fjerne dem? Orker slettes ikke å f.eks lete frem et produkt som ikke finnes i prisguiden for å poste i "Savner du et produkt i prisguiden" tråden. Skriver heller "få tilbake innen 2 måneder i mine innlegg slik at tråden kan fjernes fra mine innlegg. mod slett denne".

Er det noen mulighet for å justere instillingene slik at vi slipper dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du står i "mine innlegg" trykker du på "Administrer" knappen.

Huk av for de du vil fjerne (ignorere) og trykk "lagre endringer".

Beklager for kanskje litt spydighet, men har du overhodet lest emnetittelen eller førstepost?

Ja ... flere ganger faktisk.

Edit:

Ser nå at under "Administrer":

oversikten over aktive tråder inneholder maks de 500 siste aktive trådene du har deltatt i.

Altså er det ikke ikke alderen på de som gjelder.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Vet jeg kan bruke direktelinken via tab/favoritter i browseren, men synes det er tungvindt og langt ifra nødvendig. Har brukt samme skinnet og samme mine innlegg knapp i 3 år. Eneste jeg kan tenke meg vil løse saken er at admin endrer på foruminstillingene.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Korleis kan ein tråd dukke opp i "Mine innlegg" når du ikkje har innlegg der dei siste 2 månadane? Det er jo hensikten med den rullegardina at du kan velge om funksjonen skal hente fram trådar du har posta i i løpet av dei siste x antal månadane.

Når du poster i ein tråd dukkar den opp i Mine innlegg. 2 månader seinare vil den forsvinne sidan du ikkje har skrive noko der. Vil du fjerne den før må du huke den av i "Administrer".

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Korleis kan ein tråd dukke opp i "Mine innlegg" når du ikkje har innlegg der dei siste 2 månadane? Det er jo hensikten med den rullegardina at du kan velge om funksjonen skal hente fram trådar du har posta i i løpet av dei siste x antal månadane.

Når du poster i ein tråd dukkar den opp i Mine innlegg. 2 månader seinare vil den forsvinne sidan du ikkje har skrive noko der. Vil du fjerne den før må du huke den av i "Administrer".

Tror du burde lese førstepost og resten av innleggene i tråden en gang (til). Det er ikke snakk om rullgardinen med måneder i mine innlegg, men det faktumet at trådene forsvinner fra "Administrer" etter to måneder, som igjen var feil forøvrig, det står forklart i noen innlegg ovenfor. Tråden går altså ut på at jeg har noen tråder i mine innlegg som jeg ønsker å ha fjernet, disse trådene har jeg ikke postet i på veldig lenge, og finnes derfor ikke i "Administrer" listen, og det er da slik saken står foreløpig. Synes det blir for slitsomt og dumt å måtte lese flere sider av trådene for å vite hva jeg skal kunne skrive. Ønsker altså en workaround av noe slag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...