Gå til innhold

Spilltester i Spania.

Eddie81

Anbefalte innlegg

Kom over denne annonsen på monsterboard. De søker folk som liker spill for testing. Ser lønnen er ikke akkurat å hoppe i taket for, men det må jo være kult å ta for eksempel et år i Spania som spilltester.

PS: Jeg legger ikke dette ut fordi jeg hjelper å rekrutere folk for EA eller noe slik, bare fordi jeg tenkte folk her kanskje kunne ønske å vite at det faktisk går å få betalt for å spille spill.

Spilltester i Spania

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lønn er vel noe av det første som står. Ser ut som de søker alle slags folk så lenge man prater noen av de nevnte språkene og er rimelig stødig i muntlig og skriftlig engelsk i tillegg.

(short & long-term contracts available) €17,000 - €19,000
Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg bor i Nederland selv, og sjekket etter jobber og da fant jeg den. Siden jeg henger her tenkte jeg at noen kanskje var interressert, men neste stopp for meg er tilbake til Norge igjen om et par år og ikke enda et land. Spania er jo digg da, og hadde det vært for tre år siden så hadde jeg nok forsøkt det. Lønnen står der med 17 000 til 19 000 euro i året, som tilsvarer rundt 150 000 kroner i året. Det er egentlig ganske bra lønn i Spania, da Spania har langt fra lønnsnivået og prtisnivået i Norge.

Lenke til kommentar
Lønn er vel noe av det første som står. Ser ut som de søker alle slags folk så lenge man prater noen av de nevnte språkene og er rimelig stødig i muntlig og skriftlig engelsk i tillegg.

Så det nå. Men i selve annonsen står det:

This will confirm your application for the following jobs:

view 9798 - Videogame Tester - Dutch

Lenger nede:

Skills and Knowledge Required

- Candidates must be at least 18 years old

- Fluency (written & verbal) in Dutch language - either a native speaker (mother tongue), or educated to University degree level in the required language.

Nå kan det jo hende det ligger flere stillinger der selvfølgelig..

Lenke til kommentar

Da må vi se på to forskjellige annonser tror jeg, dette er eksakt hva som står i den jeg får opp ved å trykke på linken.

Uansett ingen big deal :)

VIDEO GAMES TESTERS, MADRID.

Mixing business with pleasure may not have been what your father had in mind. But then testing video games wasn't a career option back in his day. Now it's big business. That's why we want you to test our games to the limit before they hit the shelves.

If you are at least 18 years old, a native speaker of Brazilian, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Italian, Norwegian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish, or Turkish and are fluent in English (written & spoken), let's talk. If you are simply an English native speaker then we are also interested in hearing from you. It's time to "Get in the Game" with the World's leading independent developer and publisher of interactive entertainment software

Edit: Ser det du snakker om når jeg trykker videre på annonsen :p

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...