suie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hei. Jeg er en ordentlig linuxnoob og har kjøpt meg acer aspire one med linux linpus. Har lest en del og funnet en del informasjon, men mye av det er uoversiktelig og noe er litt for avansert for meg. Vil dere som har peiling legge inn litt basic info her? - Hvordan skifte bakgrunn? - Hvordan legge til/fjerne ikoner på desktop? - Må man gjøre noe før man kan installere programmer? - Hvordan installere vpn? - Hvordan legge inn norsk openoffice? - Hvordan sletter man programmer/filer? - Hvilke programmer kan man slette (uten å drepe dataen)? Det var vel alle spørsmålene jeg kunne komme på nå, men skriv ned alle gode tips. Endret 14. august 2008 av suie Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Desverre har Acer valgt en linux-distro som nesten ingen andre bruker. Dermed kan det bli litt vanskelig å få hjelp her i GNU/Linux forumet til ting som er spesifikke for Linpus. Jeg vil anbefale deg å slenge inn en link til denne tråden om Acer Aspire One. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=966364 Du kan også prøve å søke der etter informasjon, vet at mye er dekket der allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå