Nessi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei Etter en del flytting også videre i siste tiden, så har jeg funnet ut at jeg har mistet strømadapteret til Logitech Mx1000 musa mi, jeg har selve båsen der musen står oppe i, men jeg har ikke strøm adapteret som går fra strømkontakt og til ladderen! Har lett litt rundt men har ikke funnet noen sted jeg kan kjøpe bare denne kabelen, noen som kan hjelpe meg? Hvor kan jeg få kjøpt en slik kabel? hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har du prøvd og ringe logitech eller sendt dem en mail og spurt om de kan selge/gi deg en ny lader? Det kan jo hende de kan gjøre dette for deg. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Høres ut som en typisk ting som kan finnes på DEAL EXTREME... F.eks i denne listen... Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg også trodde det var noe man kunne få kjøpe på biltema\clas ohlson eller noe liknende,bare at de gir like mye strøm osv som originalen. Men kan jo prøve å sende en mail eller ringe logitech å høre hva de sier. Endret 19. august 2008 av Nessi Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Har ikke kommet lengre, tror det blir for dyrt å kjøpe ny hoss logitech, og jeg har kjøpt denne musa brukt. Noen som kan hjelpe meg å finne den jeg trenger hos DEALEXTREME, for er litt usikker på hva jeg skal bestille. Endret 19. august 2008 av Nessi Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skal sjekke når jeg kommer hjem... :-) Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ok, her er specsene til adapteret iallefall: Så er det bare å lete..... Lykke til! Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Har lett litt på DEALEXTREME men har enda ikke funnet noe AC Adapter. Har sett på biltema og clas ohlson sine sider. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fant noen alternativer HER... Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Takk, men finner bare 12v eller 9v osv, jeg trenger 8v ifølge bildet. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hmm.. må vel kunne finnes en justerbar 1,5-12 volt, 0,5 ma, 220 vac med multiplugg til lader? *lete litt til* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå