Gå til innhold

Lengde på Metal Gear Solid 2?

aloras

Anbefalte innlegg

Driver å spiller gjennom metal gear solid serien nå, og holder på med 2'ern. Har spilt i ca 7 timer, og komt til

punktet der Raiden har funnet agenten med info om presidentens location, og skal nå komme meg ut derifra uten å bli oppdaget.

Noen som kan anslå ca kor mange % jeg har komt? Om jeg har komt godt over halvparten, så må vel jeg begynne å lete etter Metal Gear Solid 3: Subsistance, så jeg får kjøpt og spilt gjennom det og.

Noen som har noen formeninger om gj. snitts tiden man bruker på 3'ern og eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg spilte Metal gear solid 2 brukte jeg 13 timer hvis jeg ikke husker feil. Vil si du har kommet 30% kanskje. Har en del igjen og gjøre. Hvilken vanskelighets grad spiller du på?

På metal gear solid 3 brukte jeg rundt 16 timer hvis jeg ikke husker feil. Spilla tar sin tid. =)

Lenke til kommentar

Ok, det høres bra ut :) Spiller på normal mode, og syns det fungerer veldig greit. Helt utrolig gode spill, og jeg skjønner ikke at jeg med min spill-fortid ikke har fått med meg desse spillene!

Gleder meg i alle fall godt til jeg får begynt MGS4, men nå koser jeg meg med de andre først.

Er det forresten noen som har noen ide om hvor jeg kan finne tak i MGS3: Subsistence? Husker at de hadde det på forskjellige nett-butikker for helt halvt år siden, men jeg har ikke klart å finne en eneste butikk nå som selger det. Har europeisk PS2, så må nok ha PAL.

Lenke til kommentar
Første gang jeg spilte Metal gear solid 2 brukte jeg 13 timer hvis jeg ikke husker feil. Vil si du har kommet 30% kanskje. Har en del igjen og gjøre. Hvilken vanskelighets grad spiller du på?

På metal gear solid 3 brukte jeg rundt 16 timer hvis jeg ikke husker feil. Spilla tar sin tid. =)

Ja det der tror eg er eit godt estimat. Selv brukte eg rundt 14 timer på MGS2 og MGS3 :)

Det er godt du går inn for Subsistance utgaven av Snake Eater, orginal versjonen er horribel å spille forhold.

Lenke til kommentar

Ja det der tror eg er eit godt estimat. Selv brukte eg rundt 14 timer på MGS2 og MGS3 :)

Det er godt du går inn for Subsistance utgaven av Snake Eater, orginal versjonen er horribel å spille forhold.

Hva er forskjellen egentlig a? Jeg har original versjonen av Snake Eater.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen egentlig a? Jeg har original versjonen av Snake Eater.

Har noe med kamera vinkel å gjøre hvis jeg ikke husker helt feil.

Jeg har selv den orginale snake eater versjonen og jeg er fornøyd med den jeg:)

historien er viktigst for min del

Lenke til kommentar

På Subsistance kan du selv styre kameravinkel, dette gjør det jo litt lettere å få kontroll i jungelen. Man får vel også med andre disker i Subsistance, som feks å se hele spillet som en film :p Meget nyttig!

Jeg har lyst til å spille igjennom MGS1 igjen før jeg kjøper PS3 og MGS4 :) Men har ikke funnet det noe sted. Blir vel en tur til igjennom 2 og 3 og, kjenner jeg meg selv rett.

Jeg vil si at det er igjen ca 60% av spillet. Mener sluttet tar tid. Men kan jo hende jeg husker feil og!

Lenke til kommentar

Omtrent halvparten da kan jeg regne med :)

Får sette meg ned og fullføre spillet i løp av uken, men jeg har fortsatt problemer med å få tak i nummer 3.

Gamezone og playx.no hadde den for omtrent 6 måneder siden, og jeg angrer sterkt nå at jeg ikke kjøpte spillet da. Skal ta noen telefoner i morgen, og høre på de forskjellige butikkene rundt om i byen. Hvis det er noen som bor i Ålesund som vet om en butikk som har det inne, så let me know :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...