Wobbegong Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei. Har en athlon amd xp 1700 (tror det er det den heter) Og trenger en mer effektiv vifte en den om følger med. Trenger en god og rimelig vifte. Tempen på cpuen min er ca 40-50 grader!! Trenger å halvere dette. Andre måter å gjøre dette på enn bare å skifte vifte? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tja legg på no gooå så trur jeg tempen vil gå ned........ Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 han mente nok goop. Men seriøst, hvorfor mener du at du trenger en bedre vifte? Er det et større overklokkingsprosjekt på gang, eller mener du at 40 grader er for mye? :o Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 40-50 grader er det som er normal temperatur. Nermer du deg 80 grader kan du derimot begynne å bekymre deg. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei. Har en athlon amd xp 1700 (tror det er det den heter) Og trenger en mer effektiv vifte en den om følger med. Trenger en god og rimelig vifte. Tempen på cpuen min er ca 40-50 grader!! Trenger å halvere dette. Andre måter å gjøre dette på enn bare å skifte vifte? Skal du ha halvparten av 40-50 grader MÅ du ha vann/kompressor/peltierkjøling.. Ellers må du ha romtemperatur på 5-6grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå