krist2 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei, skal sette sammen en maskin for en kamerat til videoredigering (HD filer) og spilling. Budsjettet er på 8500,- (topp). Er dette det beste jeg kan få for denne prisen? Noen andre gode forslag? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=76799 krist2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Veldig fint kabinett du har funnet det må jeg si. Men det var noe jeg lest istad om at Geil var litt hips om haps om ram brikkene var bra. Så jeg anbefaler deg av personlig anbefalig OCZ 4gb ram brikker, eller Corsair ram brikker som jeg har lest mye bra om. Utenom dette så ser det greit ut. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 takker for svar, skal se på de rambrikkene du nevnte, hadde satt opp ocz først, men det tok en tid før de var på lager hos amentio. men det kan jo ta en liten stund før han bestiller... krist2 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ok, jeg så ikke på annet en kabinettet, og følte at jeg måtte si at det faktisk ikke er blankt, sånn som det ser ut på bildet, men mer matt.. en kompis kjøpte den ++ og den var matt (iallefall ikke blank!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå