E-wok Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hva med 100 totale poeng istedet for de 10 som er nå? Blir litt mer spesifert. Har jo også vært en del klager på at det er altfor mange spill som får 9/10 i det siste, noe jeg er litt enig i. Dere har garantert tenkt på det, menne... tenk på det litt mer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Spesifiseringa skal du få i teksta, ikkje i karakteren. Å dele opp i fleire poeng gjer ikkje dette noko klarare. Tvert i mot kan det vere med på å gjere ting meir uklart, forskjellen mellom eit enkelt poeng blir meir diffus. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har jo også vært en del klager på at det er altfor mange spill som får 9/10 i det siste, noe jeg er litt enig i. Hvor da? Redigert: Bare for å understreke mitt poeng her: Jeg teller 2 niere på de siste 50 omtalene her: http://gamer.no/anmeldelser – Rock Band og MGS4. Ikke akkurat et problem, etter mitt syn. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 En prosentskala er helt meningsløst. Behold det slik det er nå. Lenke til kommentar
Distun Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Enig med han over. Behold det som er nå Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jammen faen da ... Det er kanskje greit som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå