Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har et veldig plagsomt problem, når jeg skal legge meg så får jeg rett og slett ikke sove, jeg lukker øynene, våkner, er helt sikker på at det har gått rundt 2-4 timer, men neida, som oftest så har det bare gått 2-4 min . Selv hvis jeg er kjempe trøtt så skjer det samme, våkner fort igjen. Jeg føler jeg er trøtt, men kroppen vil ikke sove. I helga var jeg faktisk våken i rundt 52 timer, før jeg klarte å sovne, men sov da bare i 6 timer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har samme problemet, sliter veldig med å få sove. Ligger ofte våken helt til morgenen etter. Aner ikke hva det kommer av. Jeg vet ikke helt om jeg sliter med å sovne når jeg er trøtt. For det er det som er problemet; jeg blir ikke trøtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 La meg kl 00:30-01:00 de to siste dagene. Sovnet ikke før kl 05:00 begge gangene. Stress ;o Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 La meg kl 00:30-01:00 de to siste dagene. Sovnet ikke før kl 05:00 begge gangene. Stress ;o Kjenner meg godt igjen i det her, ja. Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har det på akkurat samme måte.. Sist gang jeg fikk en "normal natts søvn" var for en uke siden... Utrolig slitsomt å ikke få sove, ligger bare og kaster på meg. Når jeg endelig sovner (omtrent når solen begynner å titte frem - eller som de siste dagene - regnet høljer ned) sover jeg ikke mer en ca.4 timer. Kan hende det blir bedre når jeg begynner på skolen igjen, og kommer inn i en ordentlig rutine. En kan jo alltids håpe Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kan hende det blir bedre når jeg begynner på skolen igjen, og kommer inn i en ordentlig rutine. En kan jo alltids håpe Veldig vanskelig å komme seg inn igjen når man først har sklidd ut. Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kan hende det blir bedre når jeg begynner på skolen igjen, og kommer inn i en ordentlig rutine. En kan jo alltids håpe Veldig vanskelig å komme seg inn igjen når man først har sklidd ut. I'm keeping my fingers crossed... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hei. Par ting som kan ha innvirkning på søvn: ødelagt døgnrytme, merket det selv i ferien, hadde ei våkenatt pga at jeg ødela min egen døgnrytme. er du bekjymret for noe? noe du tenker på, prøv å lese før du skal sove så du får tankene over på noe annet. beveger du deg lite så blir du ikke sliten og får antagelig ikke sove skikkelig, ta deg en lang gå eller sykkeltur, gjerne over en time. Hvis man ikke bruker energi så har ikke kroppen noen grunn til å ta seg igjen, noe som gjør at man i teorien trenger veldig lite søvn. En ting til, ikke ligg i senga og prøv å sov, hvis du ikke sovner etter et par timer så er det bare å stå opp og gå en tur ut eller noe sånt. Gjør deg selv litt sliten. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Man skal heller ikke glemme at sex er den optimale sovemedisin. Man sliter seg ut, og blir avslappet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå