Coracobrachialis Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Heisann. Mine første bilder. Ubehandlet jpeg fra mitt første digitale kamera. Tiden har ikke strukket til så jeg har ennå hvitbalanse på auto og ingen behandling av raw filer. Bildet er langt i fra perfekt, men liker stemningen da det minner meg veldi om byen jeg bor i, værmessig :!: Alle bildene er også tatt helt frihånd og på manuel . Som sagt temmelig ny på det her og vet at bildeteknikken er langt fra perfekt, men håper på litt konstruktiv tilbakemelding glemte nesten BK:!! Edited now! 32mm ISO 320 Lukkertid 1/100 Bleder f/18 18mm ISO 320 Lukkertid 1/40 Bleder f/22 18mm ISO 320 Lukkertid 1/80 Bleder f/18 Endelig fått på litt info av de instillingene jeg hadde REDIGERT: Skal få fiksa billedstørrelsen, litt travelt akkurat nå, så bildene kommer tilbake når jeg har litt bedre tid. Endret 19. august 2008 av Coracobrachialis Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Fått lagt til info om lukkertid osv, kanskje det gjør det litt lettere å få litt tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Kjedelig, kjedelig og atter kjedelig! Det eneste bildet jeg så mer enn 1sek. på var nr2. Likte skyene, og hvor stille alt var... Endret 15. august 2008 av DSG Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Oopsi Tåler den. Skal innrømme at det nok ikke er de mest geniale eller orginale bildene Var bare så fornøyd med skyene og skarpheten i fargene jeg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fin himmel på bildene .....og "turistbilder" av byen sin hører det med å øve foto på ja...Noe dårlig fokus på bryggene nedover i bilde to..og det ser ut til at det er mye lys, så iso verdien kunne vel vært lavere... RandiA Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 To av bildene som er postet er større enn 1280 pixler på lengste side. Trådstarter er anmodet om å redusere størrelsen på bildene. Ikke kommenter dette innlegget i tråden, men rapporter gjerne innlegget når bildene har blitt forminsket, så vil dette innlegget bli slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå