Gå til innhold

Hjelp til MMS, MTU, HTC S710

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik eg har forstått det har MTU enno ikkje greidd å få internett opp og gå i eige nett. Dvs. at du må ut av Oslo, evt. velje nett manuelt til Telenor for å få wap, mms eller vanleg internett til å virke. Kan det vere dette som er problemet?

Jeg (eller rettere sagt min datter) har en Nokia 3500 classic. Vi er godt fornøyd med MTU fri så langt når det gjelder telefonering og sms. Men heller ikke vi får mms til å funke (verken mottak eller sending) til tross for at jeg har lastet ned automatisk konfigurering fra mtu's hjemmesider.

Forsøkte det som torbjornen foreslå, å velge Telenor for mottak av mms. Heller ikke det fungerte.

Fikk heller ikke noe avklarende svar på mail fra mtu, bare det samme som står på hjemmesidene. Har ennå ikke mottatt noe svar da jeg forklarte med teskje at jeg faktisk hadde lastet ned den automatiske konfigureringen til telefonen.

Kona har også mtu fri, og hun har ikke behov for mms. Har ringt til sammen 6 timer siden begynnelsen av juni, en del av dette i Sverige og Danmark, men har ennå ikke kommet over 200 kroner i kostnad. Stor forskjell fra Telenor kontantkort...

Får mtu mms på plass så er vi helt fornøyd..

Endret av Svein4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Slik eg har forstått det har MTU enno ikkje greidd å få internett opp og gå i eige nett. Dvs. at du må ut av Oslo, evt. velje nett manuelt til Telenor for å få wap, mms eller vanleg internett til å virke. Kan det vere dette som er problemet?
Wap fungerer fint for meg i Oslo (på MTU sitt nett), men sliter med Internett...

Har en Nokia E61 selv, og har satt internet.mtu som tilgangspunkt, men no-go...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...