nymo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ehm, ja. Hva syns dere? Var ute i dag og gikk, og så kom jeg til et vannbasseng med noen små sprekker i taket. Har endret litt på curves i Lightroom. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Syns dette var kult, men det trenger et røffere preg... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det var på en måte litt kult ja, men har du lagt på et forstyrrende filter? Lenke til kommentar
nymo Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Mr. Olsen, hva gjorde du med bildet? Kun konverterte til svart/hvitt? Større kontrast? Jurgis, har ikke noe filter nei, men litt høy ISO. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg tror jeg likte det her. Det første jeg tenker på når jeg ser det er bakgrunnen i gamle sloss-spill som Tekken. Versjonen til Mr. Olsen var ikke gal den heller. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tja, brukte faktisk 15 min på dette bildet, utrolig nok. Ser at slutteresultatet ble veldig likt, sikkert fordi jeg la over orgianlen i s/h til slutt... Det jeg har gjort er først å fjerne litt støy, gråkonvertere, justere kontraster selektivt, lagt på ny støy, skarpet opp, lagt på et roeterende lag, oig maskert bort på nermeste del, slik at bakgrunnen ble uskarp og uklar, og så lagt på blur forran og bak, samt vignetting. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg tror jeg likte det her. Det første jeg tenker på når jeg ser det er bakgrunnen i gamle sloss-spill som Tekken. Versjonen til Mr. Olsen var ikke gal den heller. Tja, det kan diskuteres. Jeg synes i alle fall dere er gærne som klarer å relatere alle mulige bilder til tv-spill og slike saker, isteden for den virkelige verden. Gamere er noen snodige skruer Og bildet er ikke verst det, og best er det i farger. Den lille blå overgangen gjør hele bildet for meg. Endret 14. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
nymo Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Takk for tilbakemeldingene, men er det noe som kunne bedret bildet? Enten i etterbehandlingen eller før jeg til bildet? Brukte ikke stativ, så var avhengig av litt høy ISO for å få lys nok. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 At det er litt mye støy gjør ikek noe, jeg la jo på støy etter at jeg fjernet den, syns det ble røffere med støy... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det har Olsen rett i. Å bry seg om støy i et slik bilde er helt unødvendig. Et slik bilde har alt å tape på å bli klinisk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Virkelig et tøft bilde. Og enda tøffere ble det når Olsen hadde fått fingrene i det. Et røffere preg var akkurat det lille ekstra som skulle til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå