Bone Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Heisann! Har en kompis som ønsker å legge inn XP på den, da han synes det går veldig treigt med Visat.. Men, jeg får ikke til å boote fra plata? Det står riktig så vidt jeg kan se i BIOS, og jeg kan også i oppstarten velge boot-squence ved å trykke ESC.. Det kommer ikke frem noe som helst.. den bruker bare jævlig lang tid.. Noen som vet noe om dette? Takker så meget! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dell har iallefall muligheten til å trykke F12 for å velge Boot enhet. Her velger du da CD/DVD. Trykk så en valgfri tast for å boote fra cd/dvd. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Esc er vanlig for å få frem hvilke alternativer du kan boote fra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Ja, det har jeg gjort.. Men, når jeg da trykker 2 Atapi CD/DVD, så vil den liksom ikke lese.. Har prøvd disken i en annen PC også, ved å boote, og der går det.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå