elvis! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Har akkurat kjøpt meg W980. Noen alternativer til å bruke Sony Ericsson Media Manager?? Synes det henger litt... hva gjør dere?? Endret 13. august 2008 av elvis! Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har akkurat kjøpt meg W980. Noen alternativer til å bruke Sony Ericsson Media Manager?? Synes det henger litt... hva gjør dere?? Trodde det følgte med en usb-minnekortleser så du bare kan plugge rett i maskinen. Da er det ingen problem å få overført musikk enkelt og greit. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har akkurat kjøpt meg W980. Noen alternativer til å bruke Sony Ericsson Media Manager?? Synes det henger litt... hva gjør dere?? Trodde det følgte med en usb-minnekortleser så du bare kan plugge rett i maskinen. Da er det ingen problem å få overført musikk enkelt og greit. Ja genialt og legge ved minnekort leser, da dette gir mye bedre hastighet enn ved bruk av kabel, for å ikke snakke om bluetooth. Med den rekker jeg og legge over en god porsjon musikk før jeg må løpe til toget om morran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå