Pasient Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ekte mannfolk har hår på brystet! Lenke til kommentar
indie Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva om man har mer enn en veiviser på magen da? Jeg liker det ikke selv, men det er så jævla stress, det er sånn, en liker ikke at det er hår der, men en liker heller ikke om det stikker der, har jo ikke akkurat så veldig mange valg da. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Menn som gjør noe annet enn å stusse der det trengs = ghey Egen erfaring tilsier at de fleste damer på min alder, dvs mid-20s, ser skrått på folk som vokser brystet iallefall. Ellers er det jo svømmere som barberer alt kroppshåret.. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Av praktiske grunner, ikke av forfengelige grunner. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Menn som gjør noe annet enn å stusse der det trengs = ghey Egen erfaring tilsier at de fleste damer på min alder, dvs mid-20s, ser skrått på folk som vokser brystet iallefall. Siden du ikke liker det, så er alle som gjør det gay? Ja, den var moden, du... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Siden du ikke liker det, så er alle som gjør det gay? Ja, den var moden, du... Ja, jeg var fullstendig oppriktig og mener det virkelig. er så vidt jeg vet en fin måte å hentyde ironi på forumer o.l, og det var da det jeg forsøkte å gjøre her. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Av praktiske grunner, ikke av forfengelige grunner. Netopp.. betyr ikke at de er "ghey".. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Av praktiske grunner, ikke av forfengelige grunner. Netopp.. betyr ikke at de er "ghey".. Sa jeg at det var gay kanskje? Kan ikke quote meg og svare en annen din dust Ja, dust var ironisk ment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg