Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hårete menn sexy?

Anbefalte innlegg

Tja... generelt spørsmål altså... er det sexy f.eks med hår på brystet, eller er det voksing som er tingen? Hva med andre deler av kroppen? Eller er dette helt individuelt og nesten umulig å svare på? Har et inntrykk av at alle undertøysreklamer featuring menn har helt nakne(as for kroppsbehåring) karer, så er det dette menn skal ønske å se ut som? Er litt forvirret her siden det biologisk sett skal være en hårete mann som er mest attraktiv, i alle fall så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Menn som gjør noe annet enn å stusse der det trengs = ghey :p

Egen erfaring tilsier at de fleste damer på min alder, dvs mid-20s, ser skrått på folk som vokser brystet iallefall.

Det er egentlig litt feil. Jenter generelt setter mer pris på gutter som steller seg litt mer enn vanlig virker det som.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke hvor jeg så dette, men det har blitt forsket på. Og kvinner liker vist nok veldig godt hårete menner. Generelt sett i hvert fall. Men hvor gammel den var, og hva slags aldergrupper den tok for seg vet jeg ikke. Så kan godt være dagens unge jenter ikke blir like våt i trusa av monkey boys.

1796_hairy-man.jpg

Lenke til kommentar
Det er ikke så teit når det finnes forskning bak det. Da er det ikke et par random folk på et forum som kaster ut meningene sine lenger. Men en skikkelig spørreundersøkelse som viser at flertallet liker hår.

Uansett hva flertallet liker snakker vi fortsatt om en smakssak.

Lenke til kommentar

Ja? Jeg ser ikke helt grunnlaget for en saklig debatt, på samme måte som at diskusjonen "er pølser godt" ville vært en ganske håpløs debatt, da argumentene hadde vært "jeg liker det" eller "jeg liker det ikke", og ingen kan vel strengt tatt overtales om noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig vi kan si at ja, pølser er godt, siden en så overveldende stor del av befolkningen liker det. Jeg tenkte mer som at, om man ser en hårete kvinne på stranda tenker de aller fleste menn "turnoff!!" eller noe deromkring, mens jeg aner ikke hva man tenker om en mann har litt mer kroppsbehåring enn gjennomsnittet - og nå mener jeg ikke helt abnormt ekstreme tilfeller som mannen på bilet i en tidligere post her. Hvis menn tenner på slanke, flott utseende kvinner og dette brukes i undertøyskatalogen for en effekt á la "jeg er kvinne, slik vil jeg se ut sånn at jeg skal ta meg godt ut"(selv om du ikke viser undertøyet ditt til alle, men men) så er det vel logisk at menn skulle ønske å se ut som mennene i undertøyskatalogen, om logikken virker for det andre kjønn og i motsatt retning, noe jeg ikke ser noe galt med - og karene du kan se posere uten annet enn en boxer eller hva annet lite dekkende du vil ha på ham, er etter min erfaring ikke særlig hårete.

Så er noe av dette logisk?

Lenke til kommentar

Personlig liker eg ikke hår. Hverken på mannfolk eller kvinnfolk. Men, dobbeltmoralistisk nok, så er det greit med litt hår på mannfolk. Det viktigste er at selv om man har mye hår, så skal man allikevel opptre stelt.

Personlig har eg en del hår. Eg har mye hår på bein, lår, mage, brystkasse og eg får til og med hår på skulder, rygg og tær. Det eg gjør er å stusse det innimellom. Hår på skulder, rygg og tær barberes helt bort mens restes stusses med barbermaskin. Skrittet og ansiktet barberes som regel regelmessig helt glatt.

Eg har egentlig aldri spurt partnere om hva de har syntes om dette tidligere, men eks kona var svært lite glad for hår på rygg og skulder og siste eks syntes egentlig alt hår var ok.

Så av personlig smak liker eg minst mulig hår. Og av personlig erfaring er smaken delt :)

Lenke til kommentar

Ansiktet: Kan godt være veldig hårete under hakepartiet :D

Brystet: Jevnt trimmet over hele, eller bare litt på midten :)

Magen: Er til for veiviser

Skrittet: SKAL VÆRE HÅRETE FFS, men ikke buskete XD

Armhuler: Vennligst la dem være... Vennligst...

Jeg har vært sammen med både hårløse gutter og buskgutter, det har liksom ikke spilt så stor rolle med mindre håret har vært i veien eller vært en plage for den andre personen. Da hjalp jeg til med hårfjerningen :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...