bokstavkjeks Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 For et par dager siden fikk jeg melding fra Telenor som advarte meg om at jeg hadde under 15 kr igjen på kontantkortet, slik man ofte får, dagen etter får jeg beskjed om at jeg har 0 kr igjen. I løpet av disse to dagene hadde jeg kun sendt 2 meldinger, jeg har vanskelig for å tro at 2 meldinger koster 15 kr. Jeg lurer derfor på om det kanskje er noen instillinger jeg burde kikke på som gjør at mobilen min automatisk kobler seg opp til internett eller noe lignende som tapper kontantkortet for penger. Noen forslag? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 For et par dager siden fikk jeg melding fra Telenor som advarte meg om at jeg hadde under 15 kr igjen på kontantkortet, slik man ofte får, dagen etter får jeg beskjed om at jeg har 0 kr igjen. I løpet av disse to dagene hadde jeg kun sendt 2 meldinger, jeg har vanskelig for å tro at 2 meldinger koster 15 kr. Jeg lurer derfor på om det kanskje er noen instillinger jeg burde kikke på som gjør at mobilen min automatisk kobler seg opp til internett eller noe lignende som tapper kontantkortet for penger. Noen forslag? Min HTC hadde en tedens til og koble seg veldig lett opp mot super3g, en litt for lang stopp på Været så var den igang med og laste ned oppdatering.. Så går ut i fra at det er noe slikt som har brukt pengene dine opp.. 1 mb nedlastet koster jo 10-12 kroer hos telenor.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 HTC Touch Diamond og kontantkort... Jaja. Gå til Vær-menyen, trykk Meny --> Innstillinger, og ta bort haken for "Last ned vær automatisk". Andre ting som kan trekke penger uten at du ser det er automatisk henting av e-post, pålogget Messenger-klient, osv. Sjekk også om det kan være noe utenfor HTC'en som står bak - for eksempel en ringetonetjeneste du har abonnert på. -s Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Dersom ein har registrert seg på "mine sider" skal det vere mogeleg å logge inn der og få ei oversikt over forbruket f.eks. siste månaden. Meiner du då i det minste skal kunne sjå om det er samtalar, sms, gprs (wap, e-post, internett) eller innhaldstenester (ringetonar) som har tappa kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå