Keiseren av Grønland Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, jeg vurderer å kjøpe et trådløst tastatur til min Playstation 3. Det blir da et blutooth tastatur og jeg er veldig glad i ergometriske design. Men jeg lurte på, er det nødvendig og ha to tastaturer på samma pult? PC'en er rett ved siden av, og det hadde vært kjempegreit om det gikk ann å bytte maskin med bare et tastetrykk på ett felles tastatur. Altså, når jeg vil bruke PC'en, trykker jeg bare på en knapp alá "applikasjon nr. 1". Og når jeg vil bruke PS3'en trykker jeg bare på nummer to. Så i teorien er dette en slags teknologi som husker flere adresser. Vet ikke helt om man kan bruke MAC adressene til dette..(?) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Ingen som har trådløst tastatur som vet at det fungerer på to PC'er samtidig? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ja, etter snart hundre leste og flere aktive poster ser jeg at det faktisk er liv på dette forumet. Så det burde være noen som vet det ! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har PS3, pc og blåtann-tastatur. Tror ikke det du prøver på er så lett egentlig. Du vil nok klare å få en kobling mot begge to samtidig, men å bytte mellom systemene tviler jeg på. skal se om jeg får prøvd litt ikveld. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Normalt benyttes en KVM-switch til dette. Men tviler på at den kan kombineres med blåtann. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Synes dette høres ekstremt rart ut. Tenk deg at en mobiltelefon eller datamaskin kan ha huske flere blåtann-enheter som er knyttet opp mot dem. Hvorfor skal ikke da et blåtann tastatur kunne huske to enheter den er knyttet opp mot, og bytte fritt? Det er sikkert snakk om 10kilobyte minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå