Gå til innhold

BK: Linn Heidi i studio

Anbefalte innlegg

Litt flere av denne jenta.

Svært fotogen :p

Bomma litt med eksponeringen på det ene her (hasselbladen resetter seg til 5,6 hver gang den blir restarta, så glemte og sette opp den igjen / stille lysene). Men ble også litt stilig, og tror nok det skal være veldig mulig å bruke overeksponert bakgrunn alà dette til noe fornuftig / kreativt. Tror det hadde funka om det også var overstrålt på midja, slik at den også hadde blitt tynnere i proposjon med hendene.

Men, nok snakk nå :p

Tatt med Hasselblad H2D / P20 + 80mm 2,8.

post-134150-1218665736_thumb.jpg

post-134150-1218665743_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildene er jo flotte de, men få henne inn i studio igjen.. med litt andre vinklinger / positurer..

Jenta er jo aldeles nydelig (pen, kan jo bruke ord som sexy eller blir det litt flåsete?), så ta noen bilder av henne med litt mer fantasifull posering.. poseringen ble litt ordinær.. hun fortjener litt mer "oppmerksomhet".. savner mer utrykk om du skjønner..

Lenke til kommentar

Poseringene er tradisjonelle, men det er lekkert at hun nesten bader i hvitt. Men jeg forstår godt hvorfor du har gjort det slik du har. Dette er nok en standard studio-produksjon. Tid, penger og kundens ønsker veier så tungt at som oftest er det lurt å legge tiden i håndverk og gi kunden det de ønsker seg. Og min erfaring er at kunder ofte ønsker seg mindre kreative produkter enn vi skulle ønske. Uansett tror jeg cruel har foretatt sine avveininger her som står i forhold til hensikten.

Jeg synes skoene er litt uheldige i det første bildet. De forsvinner litt for mye i det hvite. Og jada, hun er søt som nesten alle jentene du legger ut her. Få har klart å holde en så høy standard på søtinger som det du gjør, men så får du dem flytende på en fjøl også.

Lenke til kommentar

Likte bilde 1 best, fordi posituren ga jenta en attitude som jeg syns et sånt ansiktsuttrykk trenger. Synd med skoa som forsvinner litt i bakgrunnen.

Bilde 2 får ikke fram noe av denne attituden. Liker ellers posituren du har valgt, men det er noe med uttrykket hennes som ikke gir meg noenting.

Som PMnormal sier er det sikkert det kunden har ønsket, men i bildekritikken så har ikke kunden rett,hehe.

Lenke til kommentar

Poseringene er nok ganske ordinære også, men jeg synes de er gjennomført ordinære, og tviler på at mange finner mye å pirke på ift poseringene. Spesielt fornøyd med sitte poseringen her. Har 3 - 4 til lignende på stolen som jeg også liker.

(det er altfor få folk som tenker over poseringer her på akam, og altfor ofte blir kule, kreative bilder ødelagt av direkte ille poseringer, og det er jo litt dumt)

Var faktisk ikke en kunde dette - ikke denne gangen ihvertfall. De jeg la ut av henne sist var da hun var innom som kunde. Her brukte jeg henne i oppgaver - og litt generell øving på helfigurer.

Skulle gjerne vist flere, men orker ikke laste opp de som vedlegg her atm.

presjes, selv liker jeg uttrykket ifht poseringen, poseringen i seg selv er ganske strict, og da blir helhetsinntrykket bedre - for meg - om ansikts uttrykket også matcher litt.

Lenke til kommentar
Bildene er jo flotte de, men få henne inn i studio igjen.. med litt andre vinklinger / positurer..

Jenta er jo aldeles nydelig (pen, kan jo bruke ord som sexy eller blir det litt flåsete?), så ta noen bilder av henne med litt mer fantasifull posering.. poseringen ble litt ordinær.. hun fortjener litt mer "oppmerksomhet".. savner mer utrykk om du skjønner..

Poseringene er tradisjonelle, men det er lekkert at hun nesten bader i hvitt. Men jeg forstår godt hvorfor du har gjort det slik du har. Dette er nok en standard studio-produksjon. Tid, penger og kundens ønsker veier så tungt at som oftest er det lurt å legge tiden i håndverk og gi kunden det de ønsker seg. Og min erfaring er at kunder ofte ønsker seg mindre kreative produkter enn vi skulle ønske. Uansett tror jeg cruel har foretatt sine avveininger her som står i forhold til hensikten.

Jeg synes skoene er litt uheldige i det første bildet. De forsvinner litt for mye i det hvite. Og jada, hun er søt som nesten alle jentene du legger ut her. Få har klart å holde en så høy standard på søtinger som det du gjør, men så får du dem flytende på en fjøl også.

Enig med de 2 innleggene jeg siterer her, men jeg syns ikke dette var noe spennende posering eller hennes utrykk tho (syns hun ser litt ukomfertabel ut egentlig). Hun er pen det holder oppmerksomheten men det er vell mer modellen og ikke fotografen :) sorry.

PS: Jeg kjenner jo ikke dem så når PM sier du får disse modellene på løpendebånd, så lurer jeg på hvordan du lurer disse menneskene inn i ditt sukkertøy hus? :)

PS2: Du bruker hasselblad så du kan sikkert telle dunet på forarmene hennes også får vi småtteri *skuffet* :)

Lenke til kommentar

NTB 140808 23.12: Og dermed begikk lokkemannen fra Verdal den store tabben. Oppildnet til å fortelle om sine bragder tilstod han sitt brøde på et åpent forum. PMnormal, den utrettelige krigeren mot utnyttelse av unge kvinner, har igjen satt en av de mer grusomme overgriperne bak lås og slå. Etter lengre tids spaning fikk han endelig den tilståelsen han trengte for at påtalemyndighetene kan reise sak mot den falske fotografen fra Trøndelag. Mødre og fedre til tenåringsjenter over hele Midt-Norge gleder seg ifølge talsmenn for gruppene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...