Gå til innhold

Hvordan ta vare på nettsidene som ligger i favoritter ?

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Jeg har fått virus på pcen min. Skal slette hardisken og installere vista på nytt. Men så lurer jeg på hvordan jeg kan få lagret alle nettsidene mine som jeg har lagret på favoritter på explorer. Og få dem over på en minne penn eller noe hvis det går ?

Vet ikke helt om dette her er riktig sted og poste det her. Beklager hvis det er feil sted.

Men takk for alle svar

Mvh Hitman

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker det egentlig ikke når folk prøver å prakke på andre en annen nettleser når noen har et problem eller spørsmål vedrørende IE, men siden du har fått svar på ditt opprinnelige spørsmål gjør jeg det alikevel. Opera har i sin nyeste utgave innført et synkroniseringssystem som heter Opera Link. Det går ut på at du oppretter en brukerkonto hos Opera som gjennom nettleseren vil synkronisere favorittene dine til din Opera Link bruker og dermed trenger man ikke tenke på å ta backup av sine favoritter lenger når man f. eks. skal legge inn Windows på nytt. Jeg bruker samme systemet på laptoppen min, så bokmerkene mine blir synkronisert mellom de to maskinene mine. Ganske så kjekt.

Lenke til kommentar
Jeg liker det egentlig ikke når folk prøver å prakke på andre en annen nettleser når noen har et problem eller spørsmål vedrørende IE, men siden du har fått svar på ditt opprinnelige spørsmål gjør jeg det alikevel. Opera har i sin nyeste utgave innført et synkroniseringssystem som heter Opera Link. Det går ut på at du oppretter en brukerkonto hos Opera som gjennom nettleseren vil synkronisere favorittene dine til din Opera Link bruker og dermed trenger man ikke tenke på å ta backup av sine favoritter lenger når man f. eks. skal legge inn Windows på nytt. Jeg bruker samme systemet på laptoppen min, så bokmerkene mine blir synkronisert mellom de to maskinene mine. Ganske så kjekt.

Hmm Ja det var da ikke en dum ide det altså :D får kjøre på med opera da :)! Unasett takk for hjelpen folkens :)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...