exmx Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har greid å miste lappen hvor cdkeyen til Windows Vista sto på. Jeg har ikke Vista innstallert på PCen nå, men lurte på om det var et program som fant nøkkelen fra CDen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 CDn inneholder ingen nøkkel (desverre). Dessuten er det vel ikke en løs "lapp" du kan miste det står på , men COA sticker klistret fast på selve DVD coverets bakside. (er det på min iallefall) . Lenke til kommentar
exmx Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Den er brent ut selv. Fått det gjennom skolen jeg gikk på. Så det er ingen muligheter for å fiske frem nøkkelen altså? Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Litt usikker på om jeg beveger meg i grenseland for hva som er lov og ikke lov på forumet. Mod får kjefte på meg viss det trengs http://sourceforge.net/projects/keyfinder Jeg brukte denne da jeg glemte keyen min til xp. fungerte fint det. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Takk Viper, men den der fungerer vel bare hvis jeg har Vista innstallert på PCen? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hvis du ikke har vista lenger på pc'en ( formatert og det hele ), da tviler jeg på at den finnest på hd'en. den var sikkert en skole lisens så da er det ikke så lett å få tak i. ( men du kan prøve ) lykke til Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ah.. Jeg var visst litt kjapp med å lese ja Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Den er brent ut selv. Fått det gjennom skolen jeg gikk på. Er dette noe du har brent fra en lånt CD? Eller er det noe skolen din har gitt deg? Lenke til kommentar
jollis Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har greid å miste lappen hvor cdkeyen til Windows Vista sto på. Jeg har ikke Vista innstallert på PCen nå, men lurte på om det var et program som fant nøkkelen fra CDen. http://www.belarc.com/free_download.html Er ett kjekt program som gir deg kodenøkkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå