V3gas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hver gang jeg prøver å bruke Megaupload kommer denne meldingen: Download limit exceeded-- også loades en ny side - " Your IP address 212.251.229.62 has just downloaded 3408411 bytes. Please wait 2 minutes, then try your download again. " Har prøvd hidemyass.com og sånne ting, men da står det "Javascript required". Har også prøvd å slette cookies, men til ingen nytte. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 1 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Siden begrenser rett og slett hvor mye du kan laste ned i løpet av en gitt tidsramme uten å betale. Vil du laste ned mye fra siden anbefaler jeg at du skaffer deg en "Premium" bruker. Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Ah, det glemte jeg å si, jeg har ikke lastet ned en eneste fil derfra på minst ett døgn, men allikevel kommer feilmeldinga :/ Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Har du trådløs internett? Kan være noen som "låner" av deg. En annen ting du kan prøve er å kjøre CCleaner for å slette informasjonskapsler o.l. Da det kan være en informasjonskapsel som forårsaker problemet. Edit: rapporterte tråden slik at den blir flyttet til Forum > Data > Programvare > Nett-tjenester der den egentlig hører hjemme Endret 14. august 2008 av Stealthy Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Okey, tusen takk : ) Ja, har trådløst nettverk, så er mulig det er derfor, men jeg var nylig borte og det samme problemet gikk igjen der. Har også kjørt CCleaner, men ser ikke ut som det virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå