Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

OpelCalibra VS. BMW318i

Anbefalte innlegg

Man trenger ikke være professor i bioteknisk kjemi for å forstå at begge bilene her er ungdomskjørte.

Opelen:

Jeg tasta nummeret i annonsen inn på Gulesider, og fikk opp ett damenavn. Tastet damenavnet inn i skattelistene og fikk opp en dame på 36 år. Hvilken dame på 36år setter inn nye hovedlykter med ANGEL EYES, LED baklykter, Subwoofer, og skifter deler til fordel for krom?

Noe forteller meg at denne dama her en sønn med nummeret registrert i hennes navn ...

BMW:

Trengs det egentlig en gjennomgang her?

--

Jeg hadde droppet begge bilene, og heller sett meg rundt for en annen penere BMW ( :p )

Jeg har snakket med eieren, å han er en mann i rundt 40 åra :p

Kan egentli bare stenge tråden nå, for jeg bestemte meg for å gå for Opelen :p

Takk for all hjelpen jeg har fått :)

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe sier meg at Calibraen på ingen måte bare er eid av voksne mennesker.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Flere tegn på at dette er en typisk ungdomsbil i annonsen.

Om eieren har vært en ungdom eller godt voksen har vel heller lite å si. Begge aldersgrupper kan ha behandlet bilen like jævlig, eller pent for den saks skyld. Få bilen på et verkstedbesøk, så kan mekanikerne fortelle deg litt mer om hvordan bilen er blitt behandlet, og om det er et godt kjøp.

Skal du sette det helt på spissen er det selvsagt ikke så veldig avgjørende, men allikevel, vedkommende lyver mest sannsynlig i annonsen. Hvis vedkommende lyver om dette er ikke veien lang for å holde tilbake andre opplysninger også.

For å spørre deg: To identiske biler, den ene er eid av en 18-åring og den andre av en 50-åring. Hvem kjøper du bil av?

Endret av Sluquet
Lenke til kommentar

Er nok litt dyrere enn 5000 å bytte synkroniseringnsringen på et verksted ja.

Har selv en 3 serie, 94 modell. Knall fornøyd med den. Jeg steller utrolig godt med den, dog litt lettere når jeg er mekaniker og har tilgang til så og si alt jeg trenger. Så den er godt stellt i mitt eie. Ikke noe særlig problemer. Kjent feil med BMW er jo rust også, så hver obs på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...