St1gar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har fått en ny Nokiatelefon. En Nokia 6300. På den gamle mobilen hadde jeg et telefonnummer lagret til en automatisk telefonsvarer. (Kontofon.) I det lagrede nummeret sto det en "p" etter telefonnummeret, som gjorde at telefonen ventet i noen sekunder med å taste de etterfølgende nummerene. Og på den måten kunne jeg få telefonen til å gå automatisk igjennom en slik telefonsvarer av seg selv. Det jeg da lurer på, er hvordan jeg egentlig lager den p'en? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 På min SE må jeg holde inne * Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 På min SE må jeg holde inne * Har samme mobil som Stigar, men det fungerer ikke å holde inne * Noen andre som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 [bUMP] Det må da være noen som vet hva St1gar snakker om og hvordan de gjør det på en Nokia telefon. Det er null problem på HTCen min, hvor jeg fint kan bruke en helt vanlig "p". Men på denne nokiamodellen får jeg beskjed om at en slik P er et ulovelig tegn. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 For å få p og w (w pauser også, men venter på at bruker trykker ok før den går videre) på en telefon fra Nokia får man ved å trykke * flere ganger. 1 trykk = *, 2 trykk = +, 3 trykk = p, 4 trykk = w. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå