Malvado Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Berg og dalbane turen fortsetter! Hvis dette fortsetter så tror jeg det blir på tyde å bytte forum her. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 det virker som om jeg i hvertfall er kommet over tregheten. det har funger fint hos meg i lengre tid nå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 fra ca 15-?? var det EKSTREMT treigt og ustabilt hos meg i dag. ellers har det vært ok. innlegg jeg la inn var plutselig borte og slikt.. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Midt på dagen det er som verst.. Ofte dager jeg må prøve flere ganger.. "/ Kjipe greier når man bare skal rett innpå .. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ja når vi fiker et ytelsesproblem flyr trafikken i taket igjen og nye problemer merkees, vi er obs på det og mekker litt her og der når det er nødvendig. Det nærmer seg hvertfall. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Berg og dalbane turen fortsetter!Hvis dette fortsetter så tror jeg det blir på tyde å bytte forum her. Hva er alternativet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Berg og dalbane turen fortsetter!Hvis dette fortsetter så tror jeg det blir på tyde å bytte forum her. Hva er alternativet? kvinneguiden ? Endret 19. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er litt greit om dere sier ifra når det er tregt så vi får sjekket det opp. PepsiCo: De er på samme server. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) PepsiCo: De er på samme server. Jeg mente selvsagt kvinneguiden.tk Endret 19. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hehe, håper dere får det fikset Lenke til kommentar
gregor Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg kommer ikke inn på forumet fra hjemme-pc'n. Får opp en feilmelding (som jeg desverre ikke husker). Noe dere er kjent med? Noe jeg kan gjøre? gregor Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ble informert om en feil som oppstod i IE6 tidligere i dag men det har blitt fikset. Ellers trenger jeg mer info om nettleser, type feil etc. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det har forsåvidt vært ok i det siste, men opplever periodevis "hikke" uten at jeg finner noen god årsak til det så det kan være like så godt isp telenor som tuller. Men hikkinga skjer selvsagt i beste "sendetid". Lenke til kommentar
gregor Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ble informert om en feil som oppstod i IE6 tidligere i dag men det har blitt fikset.Ellers trenger jeg mer info om nettleser, type feil etc. Jeg bruker IE 6.0. Den feilmeldingen jeg får lyder: "Kan ikke åpne internett-området ..... (her gjengis den aktuelle internettadressen som ikke kan åpnes). Operasjonen ble avbrutt." Får denne fra min PC hjemme. Kommer ikke inn på forumet. Hovedsiden til Akam går imidlertid greit. Mvh gregor Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg bruker IE 6.0. Den feilmeldingen jeg får lyder: "Kan ikke åpne internett-området ..... (her gjengis den aktuelle internettadressen som ikke kan åpnes). Operasjonen ble avbrutt." Får denne fra min PC hjemme. Kommer ikke inn på forumet. Hovedsiden til Akam går imidlertid greit. Mvh gregor IE6.0 her og, nuill trøbbel Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Etter at jeg gikk over til Google Chrome kan jeg laste forumet mye raskere Fantastisk nettleser! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jøss, nå går det veldig tregt her. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var et solid kick for et kvarter siden. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har vært helt forjævlig idag. I hele dag. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det hadde vert interessant å fått vite hva den eksakte årsaken til dagens ustabilitet og problemer med forumet var. En kort notis fra høyere hold med en liten redegjørelse hadde vert på sin plass. Var det en teknisk svikt? Menneskelig svikt? Bug? Overbelastning av utstyret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg