TheGizmo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Henger meg på her også, opplever det samme som Oceanborn nevner, at er det mest vanlig at det henger der. Det oppleves litt i bølger hos meg, er ikke noe konsekvent,men går i rykk og napp. Blir litt bingo, får jeg opp diskusjon.no i dag eller ikke.... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva med å kutte ut telletrådforumet med de psykisk forstyrra folka som teller ned til 100 000, så kanskje presset avtar noe på forumet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 for øyeblikket ser det ut til fungere greit. noen som har observert hvilke tidspunkter det går veldig tregt,når det ikke fungerer og når problemene er borte. nå kl 14:45 31 august virker det som alt funger uten problemer Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva med å kutte ut telletrådforumet med de psykisk forstyrra folka som teller ned til 100 000, så kanskje presset avtar noe på forumet. Hahaha.. Einig. (sjølv om eg har posta ein post der i ny og nè sjølv ) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Har ikke hatt noen problemer, jeg. Sitter på NTNU sitt nett. EDIT: Rikitgnok er det noen ganger siden bare "henger" seg, men det løses ganske raskt. Endret 31. august 2008 av quakie Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Etter å ha vært inne på en del forum, noen mindre stabile enn andre, så har jeg etter hvert lært meg til å kopiere teksten min før jeg klikker på Send eller Svar. Er jeg ekstra paranoid en dag så skriver jeg hele greia i Notisblokk i stedet for Det er bedre enn å måtte begynne helt på nytt om man har en del på hjertet Men ja, det går fryktelig tregt her til tider. Kanskje vi brukerne kan donere noen kroner til større og bedre servere? Da føler de kanskje større press for å sørge for at alt er i orden, hele tiden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Men ja, det går fryktelig tregt her til tider. Kanskje vi brukerne kan donere noen kroner til større og bedre servere? Da føler de kanskje større press for å sørge for at alt er i orden, hele tiden Er nok ikke pengene det står på her i gården. Men det å kjøpe inn nye servere er en lang prosess dessverre Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ueland har vært på ferie!!! Da kan det ikke gå riktig! Tror dere trenger noen ordentlige servere, penger er vell ikke noe problem? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Bruker normalt Firefox. Men der var det tidsavbrudd og sirup, så jeg bestemte meg for å teste med Opera. Testet nå i 10 min, og det ser ut til å virke mye bedre. Eller så har forumet en god periode akkurat NÅ. Trist for meg som er FF-hugger..... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Bruker normalt Firefox. Men der var det tidsavbrudd og sirup, så jeg bestemte meg for å teste med Opera. Testet nå i 10 min, og det ser ut til å virke mye bedre. Eller så har forumet en god periode akkurat NÅ. Trist for meg som er FF-hugger..... Det varier veldig, merker at det godt kan være normalt i en halvtime for så å være treeeegt i 10-15 minutter. Det er nok uavhengig av nettleser (for meg har det ikke hjulpet å teste med Opera). Endret 1. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 jeg har nå vær her på forumet i noen timer og det var rundt kl 22:00 et litte avbrek. elles så ser det ut til å funger ganske grei. xp ff3 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har vi fått omrokkert på litt servere, så nå bør strengt tatt ytelsen komme seg et par hakk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Er hurtig kategorisøk på vei tilbake? Endret 2. september 2008 av TSP Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har vært mye raskere i dag enn det har vært i det siste. Bra! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Bedre ja...men mye??? Endret 2. september 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Den siste tiden har det til tider gått svært tregt. Før gikk forumet kjapt & greit. Nå for tiden får jeg tilogmed timeouts. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har selv opplevd en del treghet i forumet den siste timen. Ser ut som det har avtatt nå, men det føles som en berg og dalbane. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 I fire-tidenog utover til nå har det gptt ufattelig treigt Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Veeeeeeeeeeeldig tregt og mange ganger ikke kommet inn engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg