Gå til innhold

[Løst]Diskusjon.no er veldig treg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha vært inne på en del forum, noen mindre stabile enn andre, så har jeg etter hvert lært meg til å kopiere teksten min før jeg klikker på Send eller Svar.

Er jeg ekstra paranoid en dag så skriver jeg hele greia i Notisblokk i stedet for :p

Det er bedre enn å måtte begynne helt på nytt om man har en del på hjertet :)

Men ja, det går fryktelig tregt her til tider. Kanskje vi brukerne kan donere noen kroner til større og bedre servere? Da føler de kanskje større press for å sørge for at alt er i orden, hele tiden :D

Lenke til kommentar
Men ja, det går fryktelig tregt her til tider. Kanskje vi brukerne kan donere noen kroner til større og bedre servere? Da føler de kanskje større press for å sørge for at alt er i orden, hele tiden :D

Er nok ikke pengene det står på her i gården. Men det å kjøpe inn nye servere er en lang prosess dessverre

Lenke til kommentar
Bruker normalt Firefox. Men der var det tidsavbrudd og sirup, så jeg bestemte meg for å teste med Opera. Testet nå i 10 min, og det ser ut til å virke mye bedre. Eller så har forumet en god periode akkurat NÅ. Trist for meg som er FF-hugger.....

Det varier veldig, merker at det godt kan være normalt i en halvtime for så å være treeeegt i 10-15 minutter. Det er nok uavhengig av nettleser (for meg har det ikke hjulpet å teste med Opera).

Endret av hernil
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...