Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Okei, der det ligger ja. Kjøp inn noen esx-servere og migrer over alt da, så sinnsykt mye mer lettvint enn å kjøpe nye Ja! Det hørtes kjempeflott ut Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja vi driver å ser på nyutvidelser på serverplattformen, men på den fronten er desverre løsningen nok noen måneder unna enda. Jeg har innført automatisk tidsbegrensning i søkemotoren når datovalg ikke er gjort, samt lagt inn tiddsperrer for hvor ofte man kan søke. Om ikke annet er det som en midlertidlig fiks til vi får forbedret ting på serverfronten. Forhåpentligvis vil det fikse de verste problemene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jepp, ser det har kommet seg endel. For et par timer siden var det uutholdelig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ueland tok en frekk en i den andre tråden da gjør jeg det også. *Poste for å følge med* Er forresten blitt en del bedre de siste timene. Får håpe det holder seg sånn til dere får gjort noe mer endelig. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 å herre min hatt, nå er forumet helt håpløst, IGJEN. Jeg stemmer for å kaste ut kvinnene (joke for de som ikke eier humor). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg stemmer for å kaste ut kvinnene (joke for de som ikke eier humor). Nei nå må du se til helvete å gi deg! Kanskje vi bør kaste ut alle med nick som begynner på L? Ja det gjør vi, sucker§!!""! (bare tull for dem som ikke eier humor) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har fungert fint en liten stund her nå Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 jeg har none ganger fått noen døde linker i epost meldingene mine om meldinger på forumet. har det en samen heng ( at man må sende innlegget flere gager ) ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) jeg har none ganger fått noen døde linker i epost meldingene mine om meldinger på forumet. har det en samen heng ( at man må sende innlegget flere gager ) ? Nei, det har en samen Ante Om innlegget gager så må du ikke gå så dypt Endret 21. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 jeg har none ganger fått noen døde linker i epost meldingene mine om meldinger på forumet. har det en samen heng ( at man må sende innlegget flere gager ) ? Nei, det har en samen Ante Om innlegget gager så må du ikke gå så dypt hæ ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så det vil si at vi ikke kan søke tilbake til for eksempel 2003 Ueland? Fiks flere servere (vet det ikke er din jobb )! Jeg benytter meg ofte av søk som går helt tilbake i tid. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 i dag litt over kl 2100 soppet plutselig tilgangen til forumet opp. jeg hadde 3 poster som skulle sjekkes (fra epost vaslet). den ene folderen med poste bare stod og søkte etter siden uten at det skjedde noe mere . de andre ble brut etter en stund. jeg forventet at det skulle virke etter en stund men nettleseren bar stod og ventet. da var når nettleseren først ble startet på nytt igjen at det virket 2 ganger opplevde jeg også melding " noe skjedde .., forsøk igjen " . den må være ny. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ser du har fjernet muligheten for direktesøk i kategorier og - er jo avhengig av den funksjonen. Mas på sjefene Ueland! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Et lite dikt som sier det jeg mener: Diskusjon.no jeg elsker deg Du er nesten alt for meg Men i det siste har alt vært trått Sql-feil er ikke hot Du er der når alle går Men alt for mange feil jeg får Jeg trykker ctrl-c og ctrl-a For alt jeg sier blir kutta a' Endret 23. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 takk for en god latter på denne sene lørdagskvelden lars. Gjorde godt i mørket. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen ganger kommer jeg ikke en gang inn på forumet, men når jeg først er inne er den lynrask. Så jeg har egentlig ikke store problemer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Glad det ikke bare er jeg som har det problemet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Samme problemet her.. Vestlandet med canal digital som leverandør om det har noe å si. Antar det egentlig er serveren som koker i rushen.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hadde litt problemer nå nettopp jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg