Cursed Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Morn. Jeg får stort sett lyd i de fleste spill, og alle filmer og musikkfiler funker helt fint. Men i diverse sammenhenger kommer det ikke noe lyd i det hele tatt. Noen eksempler: Dialogen i Age of Conan Cut-scenes'a i Unreal Tournament 3 Null lyd i hele Heroes of might & magic 3. Har flere eksempler også. Jeg kan høre på musikk mens jeg spiller disse spilla. På den annen side funker alt som det skal i f.eks Call of Duty 4. Jeg kjører Vista Service Pack 1 32-bit. Har integrert lydkort, hovedkortet er MSI P35 NEO-F Socket-775 DDR2 1333FSB ATX GbLAN PCI-Ex16. Bruker Dell 5.1 høytalere, de har 3 mini-jacks (trur jeg det heter) som går fra sub'en til en liten converter som gjør 3 til 1, plassert i den grønne slot'en midt i. (L R i speaker properties, har også 3 slots som omtrent tilsvarer de 3 nevnte minijacks'a fargemessig (C Sub, RL RR og SL SR), er det noen fordel ved å bruke disse istedet?) På forhånd takk for hjelpa. Endret 13. august 2008 av Cursed Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nå vet ikke jeg med de andre, men Age of Conan har IKKE stemmer på karakterene etter Tortage-øya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå