Sintfisk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eureka. Etter mange ensomme år har jeg endelig funnet den jeg har lett etter. Jeg fikk øye på henne ved frysedisken. Jeg så henne; hun så meg. Hun er en vaskekte (nisje-)Italiener. Hun har temperament, og hun er proppfull av aroma og krydder. Jeg har funnet min "La Pizza Rusticale". Søken etter en papp-pizza fra frysedisken har vært alt annet enn en enkel oppgave. Det aller meste har stått tolmodig i ovnen min og vented vedo 225*C. Alt hittil har strøket med glans. Jeg har smakt alt fra storprodusentenes månedlige gimmick-pizza, til de mer ukjente mindre merkene. Nei, intet har en gang kommet i nærheten av et akseptabelt nivå. Mine finstemte ganer gremmes. Å ja, et lite sidesprang her, men Ternia: Jeg ser dere fortsatt ikke har trukket tilbake "En skikkelig HOT pizza" fra markedet. Skam dere. Tilbake ved stekeovnen venter jeg spent og presser nesen mot dørvinduet. Dommen er unison. Alt stemmer. En tydelig, pikant smak av pepperoni og cayenne fyller munnvikene. Bunnen er akkurat passe tykk, og ettersmaken domineres av en fyldig, og litt bitter tomatsaus. Jeg er solgt. Dette er kanskje ikke det mest interessante man leser nå til dags - men til alle dere som har befunnet seg i samme, eller en lignende situasjon - søket er over. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Å nydelig, nå ble jeg sulten nå som jeg skulle legge meg -.- Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "En skikkelig hot pizza" er da god Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er dette den firkantede med små pepperoniskiver? Hvis det er det... I agree. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er dette den firkantede med små pepperoniskiver? Hvis det er det... I agree. Oooh, den var konge! selges den fortsatt? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hrm, har ikke smakt Rusticale da. Alinoe: Har ikke sett den på en stund nei, fikk tak i den på Rema for ett år eller to siden. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skjøner ikkje kvifor dei kallar den spicy, men den er veldig god. En skikkelig hot pizza er det mest smaklause ein finn i en dagligvarbutikk. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 enig.. kanon pizza, akuratt nok pizza for en person også. og forferdelig greit at de ikke har kasta en sterk type "chili pepper" Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 En skikkelig hot pizza er det mest smaklause ein finn i en dagligvarbutikk. Det kan du seriøst ikke mene. Du trenger ikke gå lenger enn til Pizza Grandiosa (original) for å finne noe mer smakløst, og det med god margin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dette er noe så sjeldent som en ferdigpizza jeg er fornøyd med smaken på! Utolig, men sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå