Gjest en som lurer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ok, jeg må krype til korset og inrømme at jeg har hatt klamydia. Og det var alt annet enn en hyggelig opplevelse. Det gjørde bare forferdelig vondt, når man urinerte, og om nettene når man hadde ereksjon (akkurat det gjorde sykt vondt forresten) Jeg kom meg til legen, tokk en pille og kurertre det. Men jeg har lest at man kan gå rundt i flere år med klamydia UTEN å vite det Da lurer jeg veldig på en ting. Hvordan i all verden kan man gå rundt med klamydia UTEN å vite det?? når det gjør *****vondt å faktisk ha det. senere i ettertid har jeg lest at man burde kjekke seg etter å ha tatt pillen, fordi det muligens kan være det at klamydiaen er der enda. Det er på dette tidspunktet jeg begynner å skjelve litt, kan klamydian være der selv etter at man har tatt pillen? og burde man alltid kjekke seg for det i ettetid? hvor stor er sjansen for at den ikke er blitt helt borde. Og sist men ikke minst, hvordan kan man gå rundt med klamydia UTEN å vite at man har det når symptomene er så veldig merkbare??? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Fordi ikke alle får symptomer på det, ganske enkelt. Det kan nok være lurt å ta en test etter behandlingen for og være på den sikre siden, ikke så morsomt å spre uhumsk til andre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Som med alle andre sydommer så reagerer folk forskjellig på klamydia. Jeg kjenner flere som ikke hadde noe ubehag, og som kun sjekket seg fordi de fikk en uhyggelig tekstmelding. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 De aller fleste jenter aner ikke at de har det, vi er ca symptomfri. Skumle er at vi kan bli sterile hvis vi går med det over for land tid uten å behandle det. Er vel flere gutter som har symptomer etter hva jeg kan huske, men er ikke noe nevneverdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå