Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

klamydia uten å vite det.

Gjest en som lurer

Anbefalte innlegg

Gjest en som lurer

Ok, jeg må krype til korset og inrømme at jeg har hatt klamydia. Og det var alt annet enn en hyggelig opplevelse. Det gjørde bare forferdelig vondt, når man urinerte, og om nettene når man hadde ereksjon (akkurat det gjorde sykt vondt forresten)

Jeg kom meg til legen, tokk en pille og kurertre det.

Men jeg har lest at man kan gå rundt i flere år med klamydia UTEN å vite det :ohmy:

Da lurer jeg veldig på en ting. Hvordan i all verden kan man gå rundt med klamydia UTEN å vite det?? når det gjør *****vondt å faktisk ha det.

senere i ettertid har jeg lest at man burde kjekke seg etter å ha tatt pillen, fordi det muligens kan være det at klamydiaen er der enda.

Det er på dette tidspunktet jeg begynner å skjelve litt, kan klamydian være der selv etter at man har tatt pillen? og burde man alltid kjekke seg for det i ettetid? hvor stor er sjansen for at den ikke er blitt helt borde.

Og sist men ikke minst, hvordan kan man gå rundt med klamydia UTEN å vite at man har det når symptomene er så veldig merkbare???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...