Gjest Guest_anita_* Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 noen her som har vært hos tannlegen rotfylt, tatt bedøvelse og dagen etterpå er d dritvondt,nesten lyst besvime pluss at d kjennes ut som bedøvelsa er tilbake..nummen i halve leppa,kinnet,og haka... bynne bli litt engstelig=( Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg hadde rotfylling for ikke så lenge sida.. Det gjorde helt for jæ.... vondt når bedøvelsen forsvant. Er det siste gangen, eller har du bare vært på rensing? er det jeksel? jeg rensa fredag før pinsehelga og hadde vondt hele helga.. begynte å bli bedre på mandag kveld.. 2. gang jeg rensa hadde jeg vondt dagen etter også, men så var det greit. Da jeg fikk i selve fyllinga gjorde det også vondt dagen etter og så var det greit.. Men har aldri følt at bedøvelsen har kommet tilbake dagen etter, selv om jeg syns den har vart veldig lenge noen ganger... og ja, jeg var ikke langt unna å ringe tannlegevakta.. sist gang gadd jeg ikke mer og tok flere smertestillende( til slutt ringte jeg legevakta og spurte om jeg kunne blande paracett og voltarene. de anbefalte å blande ibux og paracett, men jeg hadde ikke ibux..) Endret 13. august 2008 av Miss_Pepsi Lenke til kommentar
Gjest Guest_anita_* Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg hadde rotfylling for ikke så lenge sida.. Det gjorde helt for jæ.... vondt når bedøvelsen forsvant. Er det siste gangen, eller har du bare vært på rensing? er det jeksel? jeg rensa fredag før pinsehelga og hadde vondt hele helga.. begynte å bli bedre på mandag kveld.. 2. gang jeg rensa hadde jeg vondt dagen etter også, men så var det greit. Da jeg fikk i selve fyllinga gjorde det også vondt dagen etter og så var det greit.. Men har aldri følt at bedøvelsen har kommet tilbake dagen etter, selv om jeg syns den har vart veldig lenge noen ganger...og ja, jeg var ikke langt unna å ringe tannlegevakta.. sist gang gadd jeg ikke mer og tok flere smertestillende( til slutt ringte jeg legevakta og spurte om jeg kunne blande paracett og voltarene. de anbefalte å blande ibux og paracett, men jeg hadde ikke ibux..) første gang ja ska teb okt å gjøre ferdi..gjeksel...kjennes ut som bedøvd i fjese ijenn Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 hmm, husker ikke helt det med bedøvelsen, men trur ikke den kom så kraftig tilbake igjen.. men gjorde sååå vondt første gangen, tror ikke jeg sov ordentlig de to-tre første nettene.. Ta smertestillende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå