Minn Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei Jeg skal begynne på vg 1 nå. Har blitt utredet av ppt kontoret da jeg gikk på barneskolen, og jeg har dysleksi/lese og skrivevansker. Har blitt fulgt opp av lærere helt ut ungdomsskolen. Må jeg nå kontakte pp og få dem til å sende papirer til den nye skolen, eller går det automatisk? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vanligvis skal det gå Automatisk, men av erfaring (Fra en annen kompis i klassen min som har Dysleksi), så sender de ikke ut slike papirer. Han måtte da kontakte skolen selv, men siden det kun var igjen 1 måned av skoleåret, så kunne eleven gått videre med saken (siden skole og et annet kontor hadde gjort noe galt), derfor ble han tilbudt garantert skoleplass på den skolen han gikk på Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ville tro at det går automatisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Som jeg sa, i utgangspunktet skal det gå automatisk, men praksis er noe annet. Du burde ihvertfall følge litt med. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Som jeg sa, i utgangspunktet skal det gå automatisk, men praksis er noe annet. Du burde ihvertfall følge litt med. Ja, du må selvfølgelig følge med,- ingenting går sjeldent helt bra!. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 I mitt tilfelle gikk det ikke automatisk, men nå går ikke jeg på offentlig skole så det kan vel kanskje ha noe med det og gjøre også. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 I mitt tilfelle gikk det ikke automatisk, men nå går ikke jeg på offentlig skole så det kan vel kanskje ha noe med det og gjøre også. Privat og offentlig skole er nok ulike på noen områder kanskje ja.. Lenke til kommentar
Minn Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Takk for svar, alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå