Jackvo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei! Jeg spiller crysis i Dx9 til vanlig, men når jeg skulle prøve og teste spillet i Dx10 så merket jeg forferdelige framedrops ... Er det normalt? Og jeg valgte nettopp og teste maskinen min i 3dmark Vantage og scoren var "P8715" er det godt nok til og spille crysis med ganske høye innstillinger? Og her er innmaten: Q6600 2.40GHz Prossesor Dual 8800Gt Skjermkort 4Gig Ram Vista Ultimate 32-Bit Så spørsmålet er: Er det meget stor forskjell mellom Dx9 Og Dx10 eller er det bare datamaskinen som ikke tåler Dx10 helt greit? -Jonas Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei! Jeg spiller crysis i Dx9 til vanlig, men når jeg skulle prøve og teste spillet i Dx10 så merket jeg forferdelige framedrops ... Er det normalt? Og jeg valgte nettopp og teste maskinen min i 3dmark Vantage og scoren var "P8715" er det godt nok til og spille crysis med ganske høye innstillinger? Og her er innmaten: Q6600 2.40GHz Prossesor Dual 8800Gt Skjermkort 4Gig Ram Vista Ultimate 32-Bit Så spørsmålet er: Er det meget stor forskjell mellom Dx9 Og Dx10 eller er det bare datamaskinen som ikke tåler Dx10 helt greit? -Jonas Tror du kan avskrive at hardwaren din ikke tar dx10 iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå