rajaji Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg er en mindre pen mann på 25 år med utenlandsk opphav. Har bodd i norge i 15 år med ikke hatt så mye flaks med damene. Før var jeg veldig sjenert og tørte nesten ikke snakke med folk, og spesielt ikke det motsatte kjønn. Men selv den gang så merket jeg at noen jenter sendte meg signaler da, men jeg turte selvsagt ikke å svare. Men har blitt mye emr selvsikker nå og tør å prate. Men nå som jeg skal prøve meg på damer, bør jeg ta i betraktning om at jeg ikke er "David Beckham"? eller liker damer gutter som er morsomme og litt "ville"? Har også tenkt å ta en nese operasjon da..siden nesa er litt "stygg". Men du merker det lissom når du står veldig nær meg. Så er jeg virkelig så stygg som jeg vil ha det til? eller har jeg laget for mange komplekser om meg selv? for lissom har jo merket av og til at noen super baber har sendt stygge blikk til meg. Men det skjer vel med alle mennesker..at du blir avvist? Trenger noen tips her asså. Please kom med seriøse svar Endret 13. august 2008 av rajaji Lenke til kommentar
Melodramatic Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Om du er stygg eller kjekk er helt umulig for noen her å svare på, med mindre de har sett bilde av deg. Men du sier jo at du har fått signaler fra jenter før, så da kan du jo ikke være totalt uspiselig. Nå er det jo også umulig og svare for alle jenter, men mange av oss liker selvtillit og humor i en mann. Det har jo i og for seg ingenting med utseendet å gjøre. At noen har sendt deg stygge blikk sier veldig mye mer om dem enn deg. Herregud, hvor sosialt inkompetent går det ann å bli..? Tror du skal være glad til for at du ikke har noe med dem å gjøre. Tror også at det å fikse på kosmetiske lyter kan være en snarvei til bedre selvtillit. Så om en nosejob kan fjerne noen komplekser for deg, så go for it! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) eller liker damer gutter som er morsomme og litt "ville"? Kommer an på dama. Kvinnfolk er forskjellige. Noen liker viltre apekatter, mens andre liker rolige avholdsbønder. Hva med å ta en tur innom PUA-tråden? Der vil du finne en hel masse nyttig stoff. Endret 13. august 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vær trygg på deg selv så finner du fort ut at det ytre ikke betyr alt. Men seff, kan det være en fordel og finne noen i sin egen "klasse" om du skjønner. En annen ting er at du kan trene holde deg i form og ha fordeler av en veltrent kropp osv. Tryne er ikke alt! Lykke til! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Superbaber sender stygge blikk til alt som ikke er som dem. Jeg får stygge blikk hvor enn jeg går, men det er fordi jeg har feile klær, er litt for feit, er altfor høy og ikke er blond, har rare og stygge vero moda klær og sko som er bedre egnet som lekebåter for små barn som vil miste dem i bekken. Hold deg unna superbabene. Har de i overkant av mye lipgloss, konstant trutmunn og altfor lite klær på seg, skriker det "se på meg, pul meg, ha deg vekk fra meg". Jeg er sikkert ekstremt dømmende ovenfor enkelte, men kjerringer som konstant tenker på utseendet takler jeg bare ikke. Tror jeg har brukt sminke tre ganger de siste tre månedene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg